کد خبر: ۸۳۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۸۷ - ۰۹:۲۰

آیت‌الله صافی: جنايات‌ وحشيانه ‌‌صهيونيستها در تاریخ‌ کم‌نظیر است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آيت‌الله ‌العظمی صافی‌گلپايگانی گفت: «کسانی که خود را معتمد و مدعی تمدن و طرفدار حقوق بشر می‌دانند وحشی‌ترين جنايات را در غزه انجام می‌دهند».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ اين مرجع تقليد در ديدار جمعی از جانبازان دوران دفاع مقدس و مديران سپاه اظهار كرد: «جنايت‌های وحشيانه‌ای که از صهيونيست‌ها در غزه انجام می‌شود در تاريخ کم اتفاق افتاده است».

وی افزود: «عناوينی مانند حقوق بشر و سازمان ملل برای فريب بشريت است و می‌خواهند با يدک کشيدن اين عناوين بر دنيا مسلط شوند».

اين مرجع تقليد خاطرنشان کرد: «امروز از عدالت و آزادی جز يک اسم، چيز ديگری وجود ندارد و جنايات غزه را عدالت می‌دانند».

‌صافی ‌گلپايگانی نهضت عاشورا را بسيار با عظمت بيان کرد و گفت: «ما بايد از فداکاری‌های سيدالشهدا (ع) و اصحابش الهام بگيريم و در خط آنان ثابت قدم بمانيم».

وی يکی از اهداف بزرگ قيام عاشورا را احيا دين و حفظ آن دانسته و افزود: «حضرت سيدالشهدا (ع) با اهداء خون خود و اصحابش شجره مبارکه توحيد را سيراب کرد».

اين مرجع تقليد ادامه داد: «قيام امام حسين (ع) تجديد حيات دوباره اسلام بود و حق و باطل هميشه در تاريخ بوده و جدال اين دو تا ظهور حضرت ولي‌عصر (عج) خواهد بود».

وی اظهار كرد: «پيام‌های سيدالشهدا (ع) تا روز قيامت حرکت‌بخش است و مسلمانان را نگه خواهد داشت».

صافی ‌گلپايگانی با بيان اين‌که دين همچنان به حيات خود ادامه می‌دهد، گفت: «رضاخان برای اينکه مسلمانان را به استضعاف بکشاند عزاداری امام حسين (ع) جشن‌های نيمه‌شعبان، پوشش و حجاب و فعاليت‌های روحانيون را ممنوع کرده بود».

وی افزود: «بايد نعمت ولايت سيدالشهدا (ع) و عزاداري‌ها را مغتنم بشماريم و آنچه رضای حضرت ولی‌عصر (عج) است را انجام دهيم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین