کد خبر: ۸۳۰۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶

لیگ اروپا/ صعود یوونتوس و منچستریونایتد / پیروزی فاینورد با درخشش جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد با درخشش ملی پوش فوتبال ایران به مرحله بعدی لیگ اروپا رسید.
لیگ اروپا/ صعود یوونتوس و منچستریونایتد / پیروزی فاینورد با درخشش جهانبخش
آفتاب‌‌نیوز :

درجریان دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، دو تیم رئال بتیس و منچستریونایتد در خانه بتیس به مصاف هم رفتند که این رقابت با تک گل مارکوس رشفورد در دقیقه ۵۶ به سود شیاطین سرخ به پایان یافت.

این پیروزی درحالی برای یونایتد به دست آمد که این تیم هفته گذشته در اولدترافورد و در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل بتیس به پیروزی رسیده بود. شیاطین سرخ امشب هم در دور برگشت این رقابت‌ها به پیروزی رسیدند تا شاگردان اریک تنهاخ در مجموع دو بازی رفت و برگشت حریف اسپانیایی خود را با نتیجه۵ بر۱ شکست داده و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا شوند.

در دیگر دیدار‌های این هفته از لیگ اروپا، فرایبورگ و یوونتوس به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود یوونتوس به پایان رسید.

دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی و فدریکو کیه‌زا در دقیقه ۵+۹۰ برای یوونتوس گلزنی کردند تا این تیم برنده این دیدار باشد. پیش از این بانوی پیرو موفق شده بود با نتیجه ۱ بر صفر در دور رفت به این پیروزی برسد. با این نتیجه یوونتوس موفق شد به مرحله بعدی این مسابقات برسد.

دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۲۸ برای یوونتوس گلزنی کرد، اما VAR آن را مردود اعلام کرد. همچنین مانوئل گولده در دقیقه ۴۴ اخراج شد تا فرایبورگ کار خود را ۱۰ نفره دنبال کند.

درجریان دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، دو تیم فاینورد و شاختار به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۷ بر ۱ به سود فاینورد به اتمام رسید. علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال ایران که برای فاینورد بازی می‌کند در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و موفق شد یک پاس گل و یک گل به ثمر برساند.

سانتیاگو خیمنز در دقیقه ۹ با پاس گل علیرضا جهانبخش اولین گل تیمش را زد. در ادامه بازی فاینورد تیم برتر میدان بود به طوری که جهانبخش در دقیقه ۶۴ موفق شد برای تیمش گل ششم را بزند. با این پیروزی فاینورد هم موفق شد به دور یک چهارم نهایی لیگ اروپا برسد چرا که این تیم در بازی رفت به تساوی ۱ بر ۱ رسیده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین