کد خبر: ۸۳۰۵۲۲
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش برکنار شد

مالک و مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی چوکا تالش "جهانبخش جعفری" سرمربی تیم فوتبال این مجموعه را از کار برکنار کرد.
سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش برکنار شد
آفتاب‌‌نیوز :

جهانبخش جعفری که آذر امسال به جای علی‌اصغر رسول‌زاده سکان هدایت تیم چوکا تالش را برعهده گرفت، پس از هشت دیدار که حاصل آن سه برد، سه باخت و ۲ تساوری بود، روز گذشته با نامه‌ای رسمی از سوی "امید قهوه" مالک و مدیرعامل باشگاه از این تیم فوتبال کنار گذاشته شد.

جعفری که نخستین روز حضورش در تیم چوکا تالش با حاشیه همراه بود و به دلیل اظهارات تهدیدآمیز در جمع بازیکنان پایش به کمیته انضباطی نیز باز شد، در نهایت همانند اشجاری و رسول‌زاده کمتر سه ماه روی نیمکت این تیم داوم آورد.

مدیر باشگاه فرهنگی، ورزشی چوکا تالش روز گذشته در نامه‌ای علت اخراج سرمربی تیم فوتبال محبوب تالش را کسب نتیجه‌های ضعیف در چند بازی گذشته و رضایت نداشتن مسئولان و طرفداران پرشور چوکا از عملکرد فنی جعفری اعلام کرد.

تیم قعرنشین چوکا تالش در آخرین مسابقه خود در لیگ دسته اول در سال ۱۴۰۱ روز گذشته برابر تیم فوتبال فجر سپاسی با سه گل در شیراز شکست خورد تا آخرین روز حضور جعفری بر روی نیمکت چوکا رقم بخورد.

تیم فوتبال چوکا تالش که امسال تزلزل مدیریتی با آمد و رفت چندین نفر را در کسوت سرمربی و مدیر شاهد بوده، در فصل جاری با ارایه نمایشی ضعیف و دور از انتظار، نتیجه غیرقابل قبولی را کسب کرده است و با ادامه این روند حتی احتمال سقوط دوباره این تیم به لیگ دسته دوم نیز وجود دارد.

چوکا تالش تا اینجای فصل از لیگ دسته اول فوتبال کشور پس از برگزاری ۲۴ دیدار سه برد، هشت مساوی و ۱۳ باخت در کارنامه خود ثبت کرده و با ۲۲ گل زده، ۴۰ خورده و کسب ۱۷ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی، سال ۱۴۰۱ را به پایان رساند.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین