کد خبر: ۸۳۰۵۹۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

جایگزین‌های رونالدو و مسی در الکلاسیکو

روزنامه آس اسپانیا از دو جایگزین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در الکلاسیکوی پیش رو نوشت.
جایگزین‌های رونالدو و مسی در الکلاسیکو
آفتاب‌‌نیوز :

 رئال مادرید و بارسلونا در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا یکشنبه شب در نوکمپ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش آس، در دهه دوم هزاره جدید، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پای ثابت الکلاسیکو بودند و این بازی بزرگ با حضور این دو اسطوره از جذابیت زیادی برخوردار بود.

رونالدو چهار سال پیش رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد و لیونل مسی هم دو سال است که آبی اناری ها را ترک کرده تا در الکلاسیکوهای اخیر جای خالی این دو بازیکن به شدت احساس شود.

روزنامه آس قبل از الکلاسیکو اخیر از دو بازیکن برای جایگزینی مسی و رونالدو خبر داد و نوشت: الکلاسیکو از رویارویی مسی و رونالدو به رویارویی وینیسیوس با گاوی منتقل شده است. این دو بازیکن نشان داده اند که شخصیت یک بازیکن بزرگ را دارند.

وینیسیوس نمایش خیره کننده ای در رئال مادرید داشته است تا جایی که کارلو آنچلوتی او را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان می داند و از طرف دیگر هم گاوی جوان آمیخته‌ای از ژاوی و اینیستا دو اسطوره باشگاه بارسلوناست.

الکلاسیکو در حالی یکشنبه برگزار می شود که بارسلونا با ۹ امتیاز اختلاف در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و در صورت پیروزی قهرمانی خود را تا حدود زیادی قطعی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین