کد خبر: ۸۳۰۶۹۹
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
رئیس پلیس نظارت بر امکان عمومی فراجا خبرداد:

تمهیدات پلیس برای مقابله با هنجارشکنی و روزه‌خواری در ماه رمضان

رئیس پلیس نظارت بر امکان عمومی فراجا از مردم خواست تا در صورت مشاهده روزه‌خواری علنی در مکان‌های عمومی با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و تلفن ۱۹۷ مرکز نظارت همگانی فراجا را نیز برای گزارش اهمال پلیس در برخورد با متجاهران به روزه خواری اعلام کرد.
تمهیدات پلیس برای مقابله با هنجارشکنی و روزه‌خواری در ماه رمضان
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی نوروزی در نشست تخصصی که با هدف اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با هنجارشکنی در تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان در ستاد برگزار شد، از اراده جدی پلیس برای برخورد با هنجارشکنی در اماکن در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مردم در صورت مشاهده روزه‌خواری در هر مکانی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و اطلاع‌رسانی کنند در صورتی که تماس گرفتند، ولی گشت پلیس اماکن و یا بازرسان اتحادیه در مکان حاضر نشدند با ۱۹۷ تماس گرفته و این موضوع را گزارش دهند و اگر باز هم پیگیری کردند و به نتیجه نرسید، به ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام کنند.

رئیس پلیس نظارت بر امکان عمومی فراجا همچنین از تهیه دستورالعملی برای اماکن مسافرپذیر همانند هتل‌ها، مهمانسراها، پایانه ها، مراکز گردشگری و... خبر داد و تصریح کرد: در صورتی که هنجارشکنی از سوی اماکن دارای مجوز در ماه مبارک رمضان صورت گیرد برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی تأکید کرد: وزارت گردشگری و اتحادیه‌ها نیز نسبت به عملکرد زیرمجموعه خود در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان نظارت و کنترل کافی داشته باشند و پلیس را پیشتیبان خود بدانند.

بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی کشور، نوروزی همچنین خواستار پشتیبانی ویژه قوه قضاییه از پلیس برای برخورد با هنجارشکنی‌ها در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان شد.

رئیس پلیس نظارت بر امکان عمومی فراجا از برخورد پلیس با کشف حجاب در صنوف هم خبر داد و گفت: طرح ناظر دو در بحث صنوف راه اندازی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین