کد خبر: ۸۳۰۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

تیراندازی در مراسم عروسی در ریگان یک کشته برجای گذاشت

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: رسم اشتباه تیراندازی در مراسمات عروسی، منجر به کشته شدن یک انسان بی گناه در این شهرستان شد.
تیراندازی در مراسم عروسی در ریگان یک کشته برجای گذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

جواد دهقان امروز ۲۸ اسفندماه در تشریح جزئیات این خبر افزود: شامگاه گذشته پس از دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در شهر گنبکی، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت و اینجانب به جانشینی از بازپرس در صحنه جرم حضور یافته و مراحل کشف جرم و تحقیق آغاز شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این مراسم یک انسان بی گناه کشته شده، اظهار کرد: با پیگیری های قضایی و اقدام به موقع ضابطین قضایی، متهم ظرف کمتر از ۲۴ساعت بازداشت و تحویل مرجع قضایی شد و پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

دهقان عنوان کرد: علی رغم برخورد با مجرمانی که در مراسم اقدام به تیراندازی می کنند باز شاهد این اقدام نابه جا در شهر گنبکی بودیم که منجر به قتل یک نفر شد که در اسرع وقت با داماد و مسببان این امر با قاطعیت برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در جشن ها می کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می اندازند مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین