کد خبر: ۸۳۰۸۹۴
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

قیمت دام زنده و گوشت قرمز اعلام شد

رییس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده با بیان اینکه دام زنده با قیمت‌های مذکور مشتری ندارد اظهار داشت: طی روز‌های اخیر نیز بازار گوشت قرمز به ثبات خوبی رسیده بود و با توجه به افزایش عرضه دام زنده و عرضه گسترده گوشت به نظر می‌رسد روند قیمت‌ها همچنان کاهشی باشد.
قیمت دام زنده و گوشت قرمز اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که قیمت گوشت قرمز در بازار تا نیم میلیون تومان به فروش می رسد، رییس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده از کاهش ۸ هزارتومانی قیمت لاشه گوشت گوسفندی نسبت به روز‌های اخیر خبر داد و گفت: اکنون با وفور دام زنده روبرو هستیم که روند کاهشی قیمت‌ها را منجر خواهد شد.

«منصور پوریان» گفت: امروز قیمت هر کیلوگرم دام زنده گوسفندی درجه یک بین ۱۲۰ تا ۱۲۸ هزار تومان و دام گوساله درجه یک بین ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان است؛ بنابراین قیمت لاشه گوسفندی در بازار بین ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار تومان و قیمت لاشه گوساله بین ۲۱۰ تا ۲۲۰ هزار تومان است.

به نوشته ایرنا؛ رییس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده با بیان اینکه دام زنده با قیمت‌های مذکور مشتری ندارد اظهار داشت: طی روز‌های اخیر نیز بازار گوشت قرمز به ثبات خوبی رسیده بود و با توجه به افزایش عرضه دام زنده و عرضه گسترده گوشت به نظر می‌رسد روند قیمت‌ها همچنان کاهشی باشد.

پوریان تصریح کرد: علت گسترده عرضه دام زنده و لاشه گوشت قرمز در آستانه شب عید و ایام نوروز زایش‌های مطلوب بهاره و برگشت دام‌ها از چراگاه‌ها و مراتع فصلی است.

وی پیش‌بینی کرد: برای ایام نوروز و نیمه فروردین ماه با روند کاهش قیمت گوشت گوسفندی و گوساله در بازار روبرو خواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین