کد خبر: ۸۳۰۹۱۹
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

۲ قتل در سرباز و رومشکان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل مسلح فراری کمتر از ۴۸ ساعت در سرباز توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
۲ قتل در سرباز و رومشکان
آفتاب‌‌نیوز :

سردار "دوستعلی جلیلیان" شامگاه یکشنبه در گفتگو با ایرنا اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه در یکی از روستا‌های شهرستان سرباز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت؛ و وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی قاتل را کمتر از ۴۸ ساعت در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان سرباز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کمری از مخفیگاه قاتل فراری گفت: متهم در تحقیقات پلیس به صراحت به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری قاتل در کمتر از ۲ ساعت در رومشکان

فرمانده انتظامی لرستان نیز از شناسایی و دستگیری عامل قتل مرد ۲۴ ساله به علت اختلافات شخصی در کمتر از ۲ ساعت در شهرستان رومشکان خبر داد.

یحیی الهی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک فقره درگیری در یکی از محلات اطراف رومشکان، بلافاصله مأموران پلیس این شهرستان به محل اعزام شدند. با حضور مأموران مشاهده شد مرد ۲۴ ساله‌ای با سلاح سرد توسط فردی مجروح شده که بلافاصله جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

به نوشته ایسنا؛ الهی با بیان اینکه فرد مجروح بعلت شدت جراحات وارده متأسفانه در بیمارستان فوت کرده است، گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی قاتل را شناسایی و کمتر از دو ساعت در مخفیگاهش دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان ضمن هشدار به متخلفان و هنجارشکنان که پلیس با همکاری دستگاه قضایی با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: قاتل در تحقیقات پلیس علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین