کد خبر: ۸۳۰۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

کلاهبرداری از طریق درج آگهی استخدام جعلی

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در خصوص کلاهبرداری در پوشش آگهی استخدام فراجا هشدار داد و از شهروندان خواست از واریز وجه تحت عنوان هزینه پیش ثبت نام یا بیعانه در آگهی‌های کاریابی منتشر شده در سایت های واسطه‌گر خودداری کنند.
کلاهبرداری از طریق درج آگهی استخدام جعلی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احسان بهمنی صبح امروز (۲۹ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، گفت: افراد سود جو با انجام تبلیغات در فضای مجازی و درج آگهی استخدام جعلی، اقدام به دریافت مبالغ هنگفت بابت ثبت نام و ارسال فرم های گزینشی، نمونه سوالات و جزوات آموزشی به داوطلبان می کنند.

وی با تأکید بر اینکه این آگهی های جعلی به هیچ عنوان مورد تایید مرکز گزینش و استخدام نبوده و کلاهبرداری محسوب می شود، افزود: کلیه مراحل گزینش و استخدام داوطلبان استخدام در مجموعه انتظامی، از طریق مرکز گزینش و استخدام استان کاملا رایگان بوده و بدون پرداخت هزینه انجام می شود.

این مسئول انتظامی استان با بیان اینکه هرگونه دریافت وجه و فرآیند خارج از روند ذکر شده در امر گزینش و استخدام، غیر قانونی بوده و کلاهبرداری محسوب می شود با هدف پیشگیری از وقوع کلاهبرداری به عموم شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده وبرخورد با هرگونه موارد مشابه و مشکوک از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین