کد خبر: ۸۳۱۰۵
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۶

هشدار اولمرت به حماس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی خصمانه با هشدار به جنبش حماس اذعان داشت در صورت نپذیرفتن شرایط اسرائیل این جنبش با مشتی آهنین روبرو خواهد شد.
 
به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، اسماعیل هنیه رهبر حماس و نخست وزیر فلسطین اعلام کرد مبارزین به پیروزی در جنگ با رژیم صهیونیستی نزدیکند. برخلاف سخنان تند اسرائیل مصر اعلام کرد تلاش برای برقراری صلح به کندی ولی با پیشرفت همراه است. «تونی بلر» نماینده مخصوص خاورمیانه اعلام کرد عناصر برقراری آتش‌بس در جای خود قرار گرفتند و امید آن است که در چند روز آینده آتش بس برقرار شود.
 
اولمرت در ادامه سخنان خود گفت: «اسرائیل تنها زمانی به عملیات نظامی خود پایان می‌دهد که حماس پرتاب موشک به جنوب اسرائیل را متوقف کند در غیر اینصورت ما با قدرت به حملات خود ادامه می‌دهیم تا زمانی که این تهدیدها کاملا متوقف شوند». 

در عین حال نخست‌وزیر حماس بر خروج نیروهای رژیم صهیونیستی از غزه و بازگشایی مرز برای عبور مواد غذایی تاکید کرد. هنیه به تلویزیون العقصی گفت: «در میان بحران به مردم می‌گویم به خواست خدا به پیروزی نزدیکیم خون شهدا به هدر نخواهد رفت و پیروزی فلسطین نزدیک است». 

در جریان حملات رژیم صهیونیستی 900 تن از مردم غزه به شهادت رسیدند. در این میان وزیر دفاع رژیم صهیونیستی سه‌شنبه برای مذاکرات بیشتر به مصر می‌رود. در پاریس «برنارد کوشنر» وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد نیروهای نظامی اروپایی به عنوان ناظر در مراحل آتش بس به غزه فرستاده می‌شوند.

در حالي‌‏كه نيروهاي جنبش مقاومت اسلامی حماس در برابر حملات زمينی و هوايی رژيم‌‏صهيونيستی مقاومت می‌كنند 88 درصد ساکنین غزه نیازمند غذا هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین