کد خبر: ۸۳۱۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
آسمان صاف استان تا اوایل هفته آینده

افزایش ۸ درجه‌ای دمای تهران طی فردا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در حالی که بیشترین دمای هوای تهران امروز (۲ فروردین) ۸ درجه سانتیگراد بود، فردا (۳ فروردین ماه) به ۱۶ درجه سانتیگراد می‌رسد همچنیم آسمان استان از فردا تا شنبه (۵ فروردین) صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.
افزایش ۸ درجه‌ای دمای تهران طی فردا
آفتاب‌‌نیوز :

بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران با فعالیت سامانه بارشی امروز (۲ فروردین) تا فردا (۳ فروردین) آسمانی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در دامنه‌ها و ارتفاعات گاهی بارش برف و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

براین اساس از ظهر پنجشنبه تا شنبه (۳ تا ۵ فروردین) آسمان صاف تا نیمه ابری گاهی همراه وزش باد مورد انتظار است و از بعدازظهر شنبه تا دوشنبه (۵ تا ۷ فروردین) با نفوذ زبانه سامانه بارشی دیگر افزایش ابرناکی و در نواحی شمالی گاهی بارش باران و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۲ فروردین) کاهش محسوس دما در سطح استان و طی امشب و فردا (۲ و ۳ فروردین) شب یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات و از پنجشنبه تا شنبه (۳ تا ۵ فروردین) روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس این گزارش، فردا (۳ فروردین ماه) بیشینه وکمینه دمای هوای تهران نیز برای فردا به ترتیب ۱۶ و ۹ درجه سانتی‌گراد خواهد بود و آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان تهران در روز جمعه (۴ فروردین ماه) صاف از بعد از ظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران نیز برای روز جمعه به ترتیب ۱۸ و ۱۱ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین