کد خبر: ۸۳۱۲۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
کشف ۱۴۴ کیلو گرم مواد مخدر در پاکدشت

بازداشت ۳ سوداگر در پاکدشت

فرمانده انتظامی پاکدشت از کشف ۱۴۴ کیلو گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: طی عملیات پلیسی سه تن از سوداگران دستگیر شدند.
بازداشت ۳ سوداگر در پاکدشت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نجم الدین مرادی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از کشف ۱۴۴ کیلوگرم مواد مخدر در پاکدشت خبر داد.

مرادی در تشریح جزئیات این دستگیری گفت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر فروش مواد مخدر توسط فردی که به با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در سطح پاکدشت فعالیت می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی پاکدشت قرار گرفت.

وی گفت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب و همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر پاکدشت و با اقدامات فنی و پلیسی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، محل اختفای متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سه نفر متهم دستگیر و در بازرسی از منزل متهم ۱۴۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: در این مأموریت ۱۴۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و ۳ نفر از قاچاقچیان و سوداگران سابقه دار مواد مخدر دستگیر شد.

مرادی از همکاری و همراهی شهروندان تشکر کرده و از آنان در خواست کرد در صورت مشاهده مواردی از این دست مراتب را به شماره تماس ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین