کد خبر: ۸۳۱۴۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
راه‌اندازی سامانه «مردم‌رسی» برای مقابله با بی‌حجابی

امام جمعه شیراز: تذکر مقابله با بی‌حجابی را آغاز کنید

امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز گفت: بی حجابی مقدمه بسیاری از فحشا است و باید با آن مقابله شود و طبق فرموده رهبر انقلاب، وظیفه تذکر زبانی به عهده همگان است.
امام جمعه شیراز: تذکر مقابله با بی‌حجابی را آغاز کنید
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله لطف الله دژکام با بیان اینکه شیراز در این موضوع پیشقدم شده است، افزود: برای مقابله با بی حجابی سامانه‌ای با نام مردم رسی توسط نهادی مردمی راه اندازی شده است و مردم در آن سامانه مباحث خود را در خصوص بی حجابی و کشف حجاب متذکر می‌شوند و افرادی که آموزش نحوه تذکر و برخورد با بی حجابی را دیده اند، موارد را بررسی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه این حرکت مردمی باید تقویت شود، افزود: اصناف همکاری لازم را کرده اند که جای تشکر دارد، اما این موضوع زمانی نتیجه بخش خواهد بود که همگانی شود. مومنان و متدینان به خصوص در ماه مبارک رمضان تذکر زبانی را برای مقابله با بی حجابی آغاز کنند و مردم نسبت به ارزش‌های دینی حساس باشند.

خطیب جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار امسال که مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، گفت: این فرمان رهبر است و اولویت این است که برای رسیدن به این هدف تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در فارس به آغاز ماه رمضان نیز اشاره کرد و گفت: ماه رمضان ماه فرصت و انجام کار‌های نیک است و طبق گفته پیامبر، ۱۶ کار نیک در این ماه می‌توان انجام داد.

آیت الله دژکام به دعا کردن، سختی کشیدن در گرسنگی و تشنگی، صدقه دادن، کمک به ایتام، احترام به بزرگتر‌ها و رسیدگی به خویشاوندان در ماه مبارک رمضان به عنوان کار‌های خوب این ماه اشاره کرد و گفت: یکی از مسایل مهمی که در کشور ما باید انجام شود برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی است تا فرد فقیر نیز به خواسته هایش برسد و یکی از راه‌های آن صدقه دادن است و این کار در ماه مبارک رمضان به طور ویژه باید دنبال شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین