کد خبر: ۸۳۱۴۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
راه‌اندازی سامانه «مردم‌رسی» برای مقابله با بی‌حجابی

امام جمعه شیراز: تذکر مقابله با بی‌حجابی را آغاز کنید

امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز گفت: بی حجابی مقدمه بسیاری از فحشا است و باید با آن مقابله شود و طبق فرموده رهبر انقلاب، وظیفه تذکر زبانی به عهده همگان است.
امام جمعه شیراز: تذکر مقابله با بی‌حجابی را آغاز کنید
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله لطف الله دژکام با بیان اینکه شیراز در این موضوع پیشقدم شده است، افزود: برای مقابله با بی حجابی سامانه‌ای با نام مردم رسی توسط نهادی مردمی راه اندازی شده است و مردم در آن سامانه مباحث خود را در خصوص بی حجابی و کشف حجاب متذکر می‌شوند و افرادی که آموزش نحوه تذکر و برخورد با بی حجابی را دیده اند، موارد را بررسی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه این حرکت مردمی باید تقویت شود، افزود: اصناف همکاری لازم را کرده اند که جای تشکر دارد، اما این موضوع زمانی نتیجه بخش خواهد بود که همگانی شود. مومنان و متدینان به خصوص در ماه مبارک رمضان تذکر زبانی را برای مقابله با بی حجابی آغاز کنند و مردم نسبت به ارزش‌های دینی حساس باشند.

خطیب جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار امسال که مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، گفت: این فرمان رهبر است و اولویت این است که برای رسیدن به این هدف تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در فارس به آغاز ماه رمضان نیز اشاره کرد و گفت: ماه رمضان ماه فرصت و انجام کار‌های نیک است و طبق گفته پیامبر، ۱۶ کار نیک در این ماه می‌توان انجام داد.

آیت الله دژکام به دعا کردن، سختی کشیدن در گرسنگی و تشنگی، صدقه دادن، کمک به ایتام، احترام به بزرگتر‌ها و رسیدگی به خویشاوندان در ماه مبارک رمضان به عنوان کار‌های خوب این ماه اشاره کرد و گفت: یکی از مسایل مهمی که در کشور ما باید انجام شود برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی است تا فرد فقیر نیز به خواسته هایش برسد و یکی از راه‌های آن صدقه دادن است و این کار در ماه مبارک رمضان به طور ویژه باید دنبال شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین