کد خبر: ۸۳۱۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

افشاگری همسر پورحیدری درباره خیانت ۲ بازیکن استقلال

فریده شجاعی همسر مرحوم پورحیدری گفت: در آن سال که استقلال قهرمانی را در هفته آخر از دست داد، دو بازیکن به تیم خیانت کردند و موجب شدند قهرمانی از دست برود.
افشاگری همسر پورحیدری درباره خیانت ۲ بازیکن استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

فریده شجاعی همسر زنده یاد منصور پورحیدری اسطوره باشگاه استقلال، اظهار داشت: دوست ندارم به سال‌ها پیش برگردم و درباره اتفاقات بازی با ملوان که باعث شد استقلال قهرمانی را از دست بدهد حرف بزنم اما مثل اینکه مجبورم بر خلاف میل باطنی‌ام این کار را انجام دهم. استقلال در اولین دوره لیگ برتر قهرمانی را در هفته پایانی از دست داد که ناراحت کننده بود، آن تیم شایسته قهرمانی بود اما به حق خود نرسید.

همسر زنده یاد پورحیدری خاطرنشان کرد: در آن سال دو بازیکن به استقلال خیانت کردند. دو بازیکنی که باعث شدند قهرمانی از دست برود.

وی تصریح کرد: علی فتح‌الله زاده همیشه حامی و پشتیبان منصور بود و این دو رابطه خوب و صمیمانه‌ای با هم داشتند. پورحیدری همیشه به من می‌گفت فتح‌الله زاده به من لطف دارد و مدیری است که راحت می‌توانم با وی کار کنم. فتح الله زاده وقتی مدیرعامل استقلال شد با من تماس گرفت و گفت ای کاش منصورخان زنده بود تا با هم مثل گذشته در استقلال کار می‌کردیم.

شجاعی گفت: فتح‌الله زاده از بهترین و پرافتخارترین مدیران باشگاه استقلال است و خیلی خوشحال هستیم که او در باشگاهی فعالیت می‌کند که خانه پورحیدری است. او میراث‌دار بدهی‌های مدیران گذشته است و همه باید از وی حمایت کنند. او مدیری است که می‌تواند استقلال را به ساحل نجات برساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
4
11
چه ربطی به خیانت بازیکنان داشت فقط میخواست از فتح‌الله زاده تعریف کند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین