کد خبر: ۸۳۱۴۴۶
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

تصادف در علی‌آبادکتول با ۵ کشته و مجروح

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشته و مجروح شدن ۵ نفر در تصادف مرگبار جاده‌ای شهرستان علی‌آبادکتول خبر داد و گفت: در این سانحه ۳ نفر فوت و ۲ نفر مجروح شدند.
تصادف در علی‌آبادکتول با ۵ کشته و مجروح
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سعید دادگر شامگاه امروز جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات تصادف مرگبار امروز شهرستان علی‌آبادکتول پرداخت و اظهار کرد: در حادثه‌ای که در کمربندی این شهرستان رخ می‌دهد یک دستگاه خودروی ال ۹۰ منحرف و واژگون می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از حادثه رخ داده کارکنان خدوم پلیس راه به صحنه اعزام می‌شوند، ادامه داد: متاسفانه در حین امدادرسانی و بررسی صحنه واژگونی خودروی ال ۹۰ و روان‌سازی ترافیک، راننده خودروی سمندی با سرعت غیر مجاز به دلیل ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه، واژگون و به حاضرین برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان گلستان از مرگ ۳ نفر و مجروح شدن ۲ فرد دیگر که یکی از مجروحین مامور وظیفه‌شناس به نام "مهدی آلوستانی" است خبر داد و خاطرنشان کرد: مجروحان حادثه به مراکز درمانی منتقل شده و تحت نظر پزشکان قرار دارند.

وی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه ناگوار تصریح کرد: فرزندان شما در مجموعه انتظامی استان، همه توان حرفه‌ای خود را در هر کوی و برزنی مقتدرانه به‌کار گرفته‌اند تا شهروندان در فضا و محیطی سرشار از امنیت و آرامش زندگی کنند.

سردار دادگر خدمتگزاری به مردم قدرشناس را تکلیف و از افتخارات پلیس دانست و تصریح کرد: هموطنان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، در این ماه مهمانی خدا برای سلامتی و شفای همه بیماران، مجروحان و همکار ما دعا کنند.

گفتنی است، بر اساس آخرین آمار منتشر شده در نوروز امسال تاکنون ۲۵ میلیون تردد بین استانی و شهرستانی تا روز گذشته در کشور به ثبت رسیده که این رقم در مقایسه با سال ۱۴۰۰ حدود ۵۴ درصد و نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۱۱ درصد افزایش یافته است.

متاسفانه تا روز گذشته ۳۸۵ نفر ناشی از تصادفات فوت و ۷ هزار و ۱۰۰ نفر نیز مجروح و مصدوم شده‌اند که به طور متوسط روزانه ۴۰ نفر در تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین