کد خبر: ۸۳۱۵۴۹
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

افشای یک راز درباره بچه‌های رونالدو

جورجینا، همسر رونالدو، فاش کرد که به خاطر شهرت رونالدو، فرزندانشان در مدرسه شرایط تلخی را تجربه می‌کنند.
افشای یک راز درباره بچه‌های رونالدو
آفتاب‌‌نیوز :

پس از پخش فصل اول مستند "من جورجینا هستم"، از نتفلیکس، اخیرا فصل دوم این مستند نیز منتشر شد. در فصل دوم، همسر رونالدو پرده از حقیقتی تلخ از فرزندان رونالدو برمی‌دارد. رونالدو پنج فرزند دارد؛ کریستیانو جونیور (۱۲ ساله)، اوا و متئو (پنج ساله)، آلانا (پنج ساله) و ازمرالدا (هفت ماهه). آلانا و ازمرالدا فرزندان او از جورجینا هستند.

جورجینا در این مستند فاش می‌کند که همواره از بچه‌هایش می‌خواهد که از خشونت پرهیز کنند و حتی اگر در مدرسه (یا مهد) با زورگویی و خشونت روبه‌رو شوند نیز هیچ واکنشی نشان ندهند.

جورجینا فاش کرد که آن‌ها تقریبا هر روز در مدرسه مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند و هرگز نیز از خود دفاع نمی‌کنند: «به خاطر شهرت رونالدو این رفتار‌های خشونت‌آمیز از جانب دیگر بچه‌ها عجیب نیست و من متوجه می‌شوم، چون اغلب فرزندانم با گریه به خانه برمی‌گردند. دفاع از خود را بلد نیستند؟ این‌طور نیست. واقعیت این است که هرگز دوست ندارم فرزندانم با افراد دیگر به خشونت رفتار کنند.»

جورجینا همچنین فاش کرد که او یک مادر سخت‌گیر است و با وجود زندگی مرفه و لوکس، او همیشه به بچه‌هایش سخت می‌گیرد: «من به آن‌ها توضیح می‌دهم که باید وعده غذایی را کامل بخورند و غذا نباید اضافه بیاید. اگر بخشی از ناهار را نخورند، همان را باید به عنوان میان وعده یا شام مصرف کنند. اگر این کافی نباشد، ویدیو‌هایی از کودکان گرسنه را به آن‌ها نشان می‌دهم و به آن‌ها توضیح می‌دهم که اگر اصرار داشته باشند چیزی را که آماده شده، نخورند، ممکن است همین اتفاق برای آن‌ها بیفتد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین