کد خبر: ۸۳۱۵۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
در ضیافت افطار با جمعی از ایتام

رئیسی انسان در زندگی خود نباید تسلیم محدودیت‌ها شود

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انسان در زندگی خود نباید تسلیم محدودیت‌ها شود، اظهار داشت: چه بسیار افراد موفقی هستند که محدودیت‌ها و کاستی‌های زندگی خود را تبدیل به انگیزه و فرصت‌هایی برای پیشرفت کرده و با توکل بر خدا و تلاش مضاعف به مدارج عالی اجتماعی رسیده و هم آینده خود را درخشان کرده‌اند و هم دستگیر دیگران شده‌اند.
رئیسی انسان در زندگی خود نباید تسلیم محدودیت‌ها شود
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی شامگاه شنبه همزمان با سومین شب ضیافت‌الله، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری میزبان جمعی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و مسئولان این دو سازمان حمایتی بود.

رئیسی پس از اقامه نماز مغرب و عشا، روزه خود را در کنار ایتام حاضر افطار کرد و در سخنان کوتاهی با ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمانه جمعی از خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی گفت: کودکان، نوجوانان و جوانان تحت پوشش حمایتی کمیته امداد و سازمان بهزیستی مصداق هم کسانی هستند که امام صادق (ع) آن‌ها را گنج‌هایی دانست که در صورت توجه و تربیت صحیح می‌توانند تاریخ‌ساز باشند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انسان در زندگی خود نباید تسلیم محدودیت‌ها شود، افزود: چه بسیار افراد موفقی هستند که محدودیت‌ها و کاستی‌های زندگی خود را تبدیل به انگیزه و فرصت‌هایی برای پیشرفت کرده و با توکل بر خدا و تلاش مضاعف به مدارج عالی اجتماعی رسیده و هم آینده خود را درخشان کرده‌اند و هم دستگیر دیگران شده‌اند.

رئیسی عدم برخورداری از نعمت پدر و مادر و شرایط مطلوب زندگی را سخت توصیف و در عین حال تصریح کرد: هر انسانی هم می‌تواند یک فرد تاثیرپذیر باشد و هم یک فرد تاثیرگذار و تفاوت این دو در میزان تلاش و همت افراد است، پس تلاش کنید تا با توکل بر خدا و همت و تلاش مضاعف افرادی تاثیرگذار و آینده‌ساز باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین