کد خبر: ۸۳۱۵۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

ترافیک روان در جاده‌ها / هشدار نسبت به لغزندگی مسیر‌ها

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به ترفیک روان جاده‌های کشور طی امروز و در قیاس با روز گذشته، اعلام کرد که فعلا جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت باز هستند.
ترافیک روان در جاده‌ها / هشدار نسبت به لغزندگی مسیر‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی در تشریح آخرین وضعیت جاده‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: امروز هم در مسیر‌های رفت و هم در مسیر‌های برگشت ترافیک بسیار روان‌تر در قیاس با روز گذشته است.

وی ادامه داد: جاده چالوس امروز در هر دو مسیر یعنی هم در مسیر جنوب به شمال و هم شمال به جنوب باز است. همچنین آزادراه تهران شمال نیز باز است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی بیشتر توضیح داد: در حال حاضر در محدوده نسا تا گرماب و محدوده پل زنگوله در جاده چالوس و نیز محدوده پلور و بایجان در جاده هراز ترافیک سنگین است. جاده فیروز کوه و قزوین رشت نیز وضعیت ترافیکی روانی دارند.

شیرانی در ادامه درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز با اشاره به هشدار‌های هواشناسی در خصوص بارندگی در نیمه غربی کشور، توصیه کرد: در نیمه غربی کشور پیش بینی بارندگی شده است. همچنین پیش بینی شده است این بارندگی سراسر کشور را فرا گیرد؛ از این رو افرادی که امروز در جاده‌ها هستند و یا قصد سفر دارند باید احتیاط بیشتری داشته باشند؛ چراکه جاده لغزنده است. لغزندگی باعث افزایش خطر، خروج از جاده و واژگونی می‌شود و تصادفات زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد؛ بنابراین مسافران هم سرعت مناسب و مطمئنه را رعایت کنند و هم فاصله طولی بیشتری را از خودروی جلویی در نظر بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین