کد خبر: ۸۳۱۶۴۷
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

ترافیک روان در جاده‌ها/ فعلا هیچ محوری مسدود نیست

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه امروز شاهد ترافیک روان در جاده‌های کشور هستیم، اعلام کرد که در حال حاضر آزاد راه تهران شمال، جاده چالوس و جاده هراز باز هستند و فعلا هیچ محوری مسدود نیست.
ترافیک روان در جاده‌ها/ فعلا هیچ محوری مسدود نیست
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی در تشریح آخرین وضعیت جاده‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: امروز ترافیک روان‌تری را در جاده‌ها شاهد هستیم. در حال حاضر جاده چالوس، آزاد راه تهران شمال و جاده هراز باز است و فعلا در هیچ محوری محدودیت نداریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها در محدوده شهرستانک، پمپ بنزین نسا و پل زنگوله در جاده چالوس شاهد ترافیک هستیم، ادامه داد: در جاده هراز نیز فقط در محدوده مشا ترافیک داریم. در جاده فیروزکوه وضعیت عادی است و آزادراه قزوین - رشت نیز در ورودی به شهر منجیل ترافیک تقریبا نیمه سنگینی دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز توضیح داد: امروز در اکثر استان‌های نیمه غربی کشور و تهران، البرز و قسمت‌هایی از استان سمنان بارندگی داریم. پیش بینی می‌شود این بارندگی‌ها تا بعد از ظهر به تمام استان‌های کشور سرایت و افزایش پیدا کند، از این رو کسانی که امروز در سفر هستند باید احتیاط لازم را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین