کد خبر: ۸۳۱۶۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

۲ رستوران معروف در اهواز پلمب شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: ۲ رستوران معروف در اهواز که مقررات قانونی در ماه مبارک رمضان را رعایت نمی‌کردند، پلمب شدند.
۲ رستوران معروف در اهواز پلمب شدند
آفتاب‌‌نیوز :

صادق جعفری چگنی با اعلام این خبر بیان کرد: رصد و نظارت بر ادارات ارشاد اسلامی، اتحادیه‌ها، اداره صمت، شهرداری و… در روز‌های آینده افزایش خواهد یافت. با مدیرانی که به وظایف قانونی خود در حوزه نظارت بر اماکن عمومی، فرهنگی، خدمات عمومی و تنظیم بازار عمل نکنند، در باب ترک فعل با آن‌ها برخورد می‌شود.

دادستان مرکز خوزستان گفت: رصد و نظارت دادستانی از بازار و ادارات از روز‌های پایانی سال گذشته تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت روزانه ادامه دارد و دستوراتی در حوزه صیانت از حقوق عامه، امنیت عمومی و همچنین برخورد با جرایم مشهود به دستگاه‌های خدمات رسان و ضابطان داده شده است.

جعفری چگینی اظهار کرد: نظارت روزانه بر نحوه خدمات رسانی از مهمانان نوروزی و بازدید از وضعیت پایانه‌های مسافری، فرودگاه‌ها، راه آهن و محل‌های اسکان مسافران، مراکز فروش و توزیع مرغ و گوشت و پای کار بودن متولیان امر از دیگر اقداماتی است که در این ایام تمامی دادستانی‌ها در استان انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: به مدیران در استان ابلاغ شده در صورت ترک فعل با آن‌ها برخورد خواهد شد به همین منظور به طور قطع شاهد خدمات رسانی بیشتر و بهتر در حوزه خدمات عمومی و فرهنگی در آینده خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین