کد خبر: ۸۳۱۷۰۵
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

۱۳ بدر اردبیلی‌ها برفی و بارانی می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: ۱۳ بدر اردبیلی‌ها همراه با بارش برف و باران به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی همراه خواهد بود.
۱۳ بدر اردبیلی‌ها برفی و بارانی می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

شهرام کوثری مهر اظهار کرد: سامانه بارشی که از اواخر هفته استان اردبیل را فرا می‌گیرد تا یکشنبه هفته آینده در استان فعال بوده و به بارش‌های مناسب باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی و سردسیر منجر خواهد شد. در اواخر هفته با شدت گرفتن وزش تندباد‌های شدید در مناطق مرکزی و جنوب استان اردبیل، وضعیت جوی متفاوتی را نسبت به روز‌های اخیر شاهد خواهیم بود و در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده که با تعطیلات ۱۲ و ۱۳ فروردین مصادف است، وضعیت جوی بارشی همراه با کاهش دمای هوا را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: در روز‌های گذشته شاهد پایداری هوا و جو بهاری در استان بودیم که به افزایش مسافرت‌ها و حضور گردشگران در مناطق مختلف طبیعی استان منجر شد که با ورود سامانه بارشی وضعیت جوی متغیری را تا ۱۳ بدر در استان شاهد خواهیم بود.

کوثری مهر افزود: با توجه به تداوم خشکسالی و بارش‌های کمی که در پاییز و زمستان امسال گذشته رخ داد، امیدواریم در بهار امسال بارش‌های نرمالی را در سطح استان شاهد باشیم.

۱۳ بدر اردبیلی‌ها برفی و بارانی می‌شود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین