کد خبر: ۸۳۱۸۱۲
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

سکه گران شد و وعده فرزین عملی نشد

قیمت دلار توافقی امروز در سایت کانون صرافان تا حوالی ساعت ۱۳ با افزایش ۲۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۲ هزار و ۳۵۰ تومان را نشان می‌دهد. وعده عرضه سکه در مرکز مبادله همچنان عملی نشده است.
سکه گران شد و وعده فرزین عملی نشد
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت دلار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران همچنان بدون تغییر در سطح ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان باقی مانده است.

یورو تنها ارزی بوده که طی روز‌های نخست سال ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلا با تغییرات قیمتی همراه شده و دیگر ارز‌ها بدون تغییر قیمتی باقی مانده‌اند.

قیمت یورو در مرکز مبادله با کاهش ۱۴۰ تومانی نسبت به روز گذشته به سطح ۴۳ هزار و ۱۷۵ تومان رسیده است.

همچنین قیمت درهم امارات در مرکز مبادله بدون تغییر نسبت روز گذشته در سطح ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان باقی مانده است.

قیمت دلار و درهم در مرکز مبادله از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ بدون تغییر باقی مانده است.

نرخ حواله دلار امروز ۷ فروردین ماه بدون تغییر نسبت به روز گذشته رقم ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان را نشان می‌دهد.

نرخ حواله یورو و حواله درهم امارات هم امروز تا حوالی ساعت ۱۳ در این مرکز به ترتیب بر روی اعداد ۳۹ هزار و ۳۰۸ تومان و ۹ هزار و ۹۶۶ تومان ایستاده است.

قیمت توافقی ارز

قیمت ارز‌ها امروز دوشنبه ۷ فروردین ماه در سایت کانون صرافان، بر خلاف مرکز مبادله، با تغییر همراه بوده است.

قیمت دلار توافقی امروز در سایت کانون صرافان تا حوالی ساعت ۱۳ با افزایش ۲۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۲ هزار و ۳۵۰ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت توافقی یورو نیز با کاهش ۱۶۶ تومانی نسبت به روز گذشته به طور میانگین رقم ۴۵ هزار و ۶۰۰ تومان را به ثبت رسانده؛ در میان صرافی‌های مجاز، امروز در سومین روز کاری سال جدید بالاخره یک صرافی نسبت به به‌روز کردن قیمت یورو در سایت کانون صرافان اقدام کرده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی در صرافی‌های مجاز امروز ۷ فروردین ماه با کاهش ۳۷۵ تومانی در سطح ۱۲ هزار و ۲۵۰ تومان قرار گرفت.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

قیمت سکه امامی امروز ۷ فروردین ماه با افزایش نامحسوس ۱۶ هزار تومانی نسبت به روز گذشته همچنان در کانال ۳۰ میلیون تومانی و در سطح میانگین ۳۰ میلیون و ۳۶۶ هزار تومان قرار گرفته است.

همچنین تا حوالی ساعت ۱۳ ظهر امروز ۷ فروردین ماه قیمت نیم سکه در همین سایت با افزایش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته در آستانه ورود به کانال ۱۸ میلیون تومانی و در سطح ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت ربع سکه نیز امروز با کاهش ۱۳۳ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به طور میانگین معادل ۱۰ میلیون و ۵۳۳ هزار تومان در سایت کانون صرافان اعلام شده است.

وعده عرضه ربع سکه در مرکز مبادله فراموش شد!

پیرو اطلاعیه مرکز مبادله ایران، قرار بود از ششم فروردین ماه، معاملات سکه طلای ربع بهار آزادی با نماد «ربع سکه» در سامانه معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران آغاز شود، اما بر خلاف آنچه وعده داد شد این اقدام تاکنون عملیاتی نشده تا خلاف وعده دیگری در کارنامه محمدرضا فرزین، رییس کل بانک مرکزی ثبت شود.

منبع: اکوایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین