کد خبر: ۸۳۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۸۷ - ۰۰:۴۲

هفته بيست و دوم لیگ‌برتر فوتسال

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-*مهدی جاویدی: لیگ‌برتر فوتسال ایران به ایستگاه پایانی رسیده و امروز پس از بیست و دو هفته به کار خود پایان خواهد داد. مهر قهرمانی و نایب‌قهرمانی بر پیشانی ماهان و ارم‌کیش نقش بسته و تنها عنوان باقی مانده سومی است که امروز سرنوشتش مشخص خواهد شد. 

*فولادماهان اصفهان - ملی حفاری اهواز
برای تیمی که از سه‌هفته قبل قهرمانی‌اش مسجل شده شاید انگیزه زیادی برای سفت و محکم بازی کردن مقابل حفاری اهواز نباشد اما باز بودن پرونده آقای گلی و همچنین حضور احتمالی مدیران کارخانه ماهان در بازی امروز نوید یک نبرد همه‌جانبه را برای اصفهانی می‌دهد. برای اهوازی‌ها هم که هفته پیش از سقوط به پلی‌آفی که بعدا مشخص شد وجود خارجی نداشته رهایی یافتند این بازی اهمیت چندانی ندارد و فقط شاید جو سالن باعث شود آنها قدری رگ فوتسالی‌شان بجنبد. خلاصه که روز روز وحید شمسایی است و گل‌شماری و جشن و پایکوبی. قطعا سالن پیروزی مملو از جمعیت خواهد شد چراکه همه دوست دارند با تیم طاهری سرود قهرمانی بخوانند. قطعا امروز وظیفه روابط‌عمومی ، مدیر اداری و اجرایی باشگاه و سایر برگزارکنندگان جشن برای ثبت این روز تاریخی در فوتسال اصفهان سخت است خصوصا لحظه‌ای که ترابیان جام را به کاپیتان می‌دهد. 

*تام‌ایران خودرو – علم‌و ادب
تامی‌ها آخرین بازی فصل قبل برای قهرمانی می‌جنگیدند اما این فصل در دیدار پایانی باید برای سومی بجنگند. به هرحال این حسرتی است که امروز در دل فیروز‌ه‌ای‌پوشان پایتخت موج می‌زند اما حداقل کاری که می‌توانند بکنند همین است که اجازه ندهند سومی از کفشان درآید. تام با دو امتیاز از منصوری قرچک پیش است و با تفاضل بالای گل در صورت یک تساوی خشک و خالی هم می‌تواند وداع تقریبا آبرومندانه‌ای با لیگ امسال داشته باشد به هرحال واضح است که سومی برای تیمی که فصل قبل قهرمان بوده پذیرفته شده‌تر از چهارمی است. امروز رضا ناصری در داخل زمین حکم دست راست افشین چگانی را برای کنترل تیم در حین مسابقه دارد و پیش‌بینی می‌شود درون دروازه روز پرفروغی را به اجرا بگذارد. انگیزه سایر بازیکنان تام هم به همین شکل بالاست. اما در سوی دیگر میدان هم نباید از قدرت بالای گلزنی حسین طیبی ستاره مشهدی‌ها فراموش کرد.
 
*منصوری قرچک - ارم كیش‌قم
چقدر بازی تلخی است. آخرین بازی ارم‌کیش در تاریخ لیگ‌برتر فوتسال ایران است و وداعی است با این تیم پرافتخار و باسابقه. البته شایعاتی که پیرامونش به گوش می‌رسد ماجرا را تلخ‌تر هم می‌کند. انگ تبانی پیرامون تیم ابطحی به گوش می‌رسد و می‌گویند با عنادی علنی با تامی‌ها که بر سر به توافق نرسیدن برای مربیگری آنها در ابتدای امسال داشته قصد دارد با تیم امیدهایش مقابل منصوری بازی کند. به هرحال اگر منصوری این بازی‌اش را با تفاضل گل بسیار بالا ببرد و تام در خانه مساوی کند عنوان سومی به قرچکی‌ها انتقال خواهد یافت. در چنین شرایطی همه چشم‌ها به تیم سید است و همه منتظرند تا ببینند او امروز می‌خواهد چکار کند. در آن سوی میدان هم چشم امید قرچکی‌ها به محمد طاهری است تا آنها را از سومی بی‌نصیب نگذارد. 

برنامه سایر دیدارهای آخرین هفته لیگ‌برتر سال جاری به شرح ذیل است:
*ارژن فارس - اشكان كرمان
*فولادگستر تبریز – پوشینه‌بافت
*صدرای فارس – راه‌ساری
نام میزبان ابتدا آمده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین