کد خبر: ۸۳۲۰۷۷
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

پاسخ منفی دخئا به پیشنهاد تمدید با یونایتد/ رشفورد تکذیب کرد

داوید دخئا پیشنهاد منچستریونایتد برای تمدید قرارداد خود را رد کرد.
پاسخ منفی دخئا به پیشنهاد تمدید با یونایتد/ رشفورد تکذیب کرد
آفتاب‌‌نیوز :

داوید دخئا دروازه‌بان اسپانیایی اکنون جوان‌ترین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر است که ۴۰۰ بازی داشته است. این دروازه بان اسپانیایی در ماه ژوئن قراردادش با منچستریونایتد به پایان می رسد ولی هنوز برای تمدید به توافق نرسیده است. باشگاه یونایتد اولین پیشنهاد را برای تمدید قرارداد به او ارائه کرد اما دروازه بان اسپانیایی تصمیم گرفت به دلیل نداشتن رضایت از شرایط جدید، آن را رد کند.

به گزارش دیلی میل، این دروازه‌بان ۳۲ ساله در سال ۲۰۱۱ از اتلتیکو مادرید به اولدترافورد نقل مکان کرد و قهرمان لیگ برتر، لیگ اروپا، جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس شد و جوایز انفرادی متعددی را نیز کسب کرد. او در یونایتد فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرد.

شیاطین سرخ می‌خواهند دروازه بان سابق اتلتیکو در این تیم بماند اما آنها به دنبال این هستند که حقوق کمتری را بپذیرد. تصور نمی‌شود که دخئا این درخواست را قبول کند. این در حالی است که ابتدا یونایتد نمی خواست قرارداد او را تمدید کند اما عملکرد خوب دروازه بان اسپانیایی در طول فصل نظر هیات مدیره را تغییر داد. در حال حاضر هیچ توافقی بین دو طرف وجود ندارد. باشگاه منچستر بر این باور است که در هفته‌های آتی می‌توان به یک توافق دست پیدا کرد. در همین حال دخئا می تواند آزادانه با هر باشگاهی که دوست دارد مذاکره کند.

دخئا در سال ۲۰۱۵ با رئال مادرید قرارداد امضا کرد ولی این انتقال به خاطر چند ثانیه دیرتر اقدام کردن منتفی شد. این دروازه بان جایگاه ویژه ای بین هواداران تیمش دارد چرا که در تمامی رقابت ها ۵۲۳ بازی انجام داده و در رده دهم در بین بازیکنان یونایتد با بیشترین بازی قرار دارد.

تکذیب رشفورد برای افزایش حقوق

مهاجم منچستریونایتد نتوانست در بازی های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ برای تیم ملی کشورش بازی کند. مهاجم انگلیسی در حال حاضر در حال مذاکره با شیاطین سرخ برای تمدید قرارداد خود است. 'دیلی استار' روز چهارشنبه اعلام کرد که این فوتبالیست هفته ای ۵۰۰ هزار یورو برای ماندن در یونایتد می خواهد؛ ادعایی که او در شبکه های اجتماعی قاطعانه آن را رد کرده است.

مارکوس رشفورد در ماه فوریه در چهار بازی پنج گل به ثمر رساند تا برای دومین ماه متوالی در این فصل جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس را دریافت کند.

منچستریونایتد باید روز یکشنبه در دیداری حساس در زمین نیوکاسل به میدان برود و در ادامه با برنتفورد و اورتون بازی خواهد داشت. با توجه به اختلاف زیادی که بین یونایتد و آرسنال است این تیم امیدی به قهرمانی ندارد ولی امیدوار است سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل بعد به دست بیاورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین