کد خبر: ۸۳۲۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
پاسخ کنعانی به حواشی دیدار اخیر امیر عبداللهیان از روسیه

ویدئوی جنجالی از ملاقات لاوروف و امیرعبداللهیان؛ ماجرا چه بود؟

در سفر وزیر خارجه ایران به مسکو لاوروف، وزیر خارجه روسیه خطاب به امیرعبداللهیان گفت: ظاهرا نمی‌خواستی از ماشین پیاده بشی. امیرعبداللهیان پاسخ داد: منتظر بودم. لاوروف نیز گفت: منتظر چی بودی؟ امیرعبداللهیان گفت: من منتظر...
ویدئوی جنجالی از ملاقات لاوروف و امیرعبداللهیان؛ ماجرا چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به سوال خبرنگاران در خصوص برخی حواشی مطرح شده در خصوص دیدار اخیر وزیر امور خارجه کشورمان از روسیه پاسخ داد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص برخی حواشی مطرح شده در خصوص دیدار اخیر وزیر امور خارجه کشورمان از روسیه اظهار داشت: به طور طبیعی رئیس هیئت دقایقی در داخل خودرو منتظر ملحق شدن دیگر اعضای اصلی هیئت همراه می‌ماند و در هوای بارانی مسکو همتای او نیز در مکان استقبال منتظر وزیر خارجه کشورمان بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: برخی که با انگیزه‌های مختلف اصولاً از ارتباطات و تبادل هیئت‌های جمهوری اسلامی ایران با طرف‌های مختلف نگرانند، دنبال حاشیه سازی‌های ناشیانه هستند، خصوصاً در شرایطی که با سفری بسیار موفق و دارای ابعاد سیاسی، اقتصادی و راهبردی و موضوعات مهم منطقه‌ای هم مواجه شوند. مذاکرات عمومی، خصوصی، کنفرانس خبری و دور بعدی مذاکرات دو هیأت حدود ۴ ساعت در فضایی بسیار مثبت و مذاکراتی جدی انجام می‌شود و از دیدارهای بسیار نتیجه بخش دو وزیر خارجه بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه از حاشیه سازان خواست گزارش منتشر شده توسط سایت وزارت امور خارجه روسیه مشتمل بر اظهارات وزیر خارجه این کشور در خصوص اهمیت و موضوعات بسیار مهم مطرح شده در گفتگوهای مفصل دو وزیر امور خارجه را نیز ملاحظه نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین