کد خبر: ۸۳۲۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۴

انتشار دیدگاه‌های اقتصادی موسوی؛ به زودی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دیدگاه‌های اقتصادی میرحسین موسوی به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، در پی جدی‌تر شدن بحث نامزدی میرحسین موسوی در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری، و با توجه به این‌که یکی از سؤالات جدی گروه‌های سیاسی برای قضاوت و تصمیم‌گیری درخصوص حمایت و یا عدم حمایت از وی نگرش اقتصادی فعلی او است، دیدگاه‌های اقتصادی موسوی به زودی منتشر خواهد شد.

براساس این گزارش تدوین این دیدگاه‌ها به گونه‌ای است که ضمن تحلیل روند حرکت کشور طی 30 سال گذشته، رویکرد‌های مقتضی برای حرکت در سال‌های آتی را مد نظر قرار می‌دهد.

انتشار این دیدگاه‌ها به بهانه سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام می‌شود و نشست روز جمعه «جمعیت توحید و تعاون» که با عنوان «دهه‌ی چهارم: ضرورت تعامل و تحول»، و با هدف معرفی و تبیین متن «الگوی زیست مسلمانی» برگزار شد، به نوعی زمینه ساز طرح قطعی مانیفست اقتصادی میرحسین موسوی، برای حضور در انتخابات ریاست‌ جمهوری است.

این گزارش می‌افزاید، در همین راستا، یک گروه پژوهشی متشکل از تنی چند از اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، به سرپرستی محمدرضا تاجیک، در حال انجام یک پروژه تحقیقاتی برای مقایسه تطبیقی دوران 8 ساله نخست‌وزیری میرحسین موسوی با دوره ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد، بر اساس شاخص‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی هستند.

گفتنی است که میرحسین موسوی تا پیش از این، به داشتن دیدگاه‌های اقتصادی چپ‌گرایانه شناخته می‌شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۸
0
0
به نظر من یکی از بهترین مدیران بعد از انقلاب میباشد که با بدترین اقتصاد ودر زمان جنگ توانست ایران را با آن همه مشکلات و با نفت ارزان نه با نفت 140 دلاری اداره بکند.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۸
0
0
باسلام لطفا در باره علت اصرار به كانديداتوري ايشان مطالبي را تهيه كنيد شرايط فعلي كشور با شرايط دوران جنگ كاملا متفاوت مي باشد در ان زمان همه يكزبان و يك دل همكاري مي كردند اما اكنون شاهد هستيد كه چه وضعيتي وجود دارد مهندس هم بهتر از من و شما مي‌داند كه جرات نمي كند وارد اين فضا شود. با اين اوضاع اقتصادي و سياسي و ... واقعا به گفته بزرگان گاو نر مي خواهد و مرد كهن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین