کد خبر: ۸۳۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۲
شوخی مرعشی با خبرنگاران:

مرعشی: اگر اصرار کنند کاندیدا می‌شوم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین مرعشی گفت: «حضور ما ائتلافی خواهد بود و میرحسین موسوی از کسانی است که جبهه اصلاحات از وی حمایت خواهد کرد». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش «دهه چهارم؛ ضرورت تعامل و تحول» که از سوی جمعیت توحید و تعاون برگزار شد، در پاسخ به این پرسش که «آیا اجماع اصول‌گرایان بر آقای احمدی‌نژاد شکل می‌گیرد؟» گفت: «نمی‌دانم اما فکر کنم نتوانند بر ایشان اجماع کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که «شنیده شده چهره‌های شاخص کارگزاران (کرباسچی) از آقای کروبی حمایت می‌کنند»، گفت: «ما برای آقای کروبی احترام قائلیم، اما معتقدیم آقای خاتمی، آقای کروبی و آقای میرحسین موسوی باید اجماعی وارد شوند؛ یعنی ما همراه با ائتلاف اصلاح‌طلبان از یک فرد حمایت می‌کنیم». 

خبرنگار دیگری پرسید «آیا خاتمی کاندیدا می‌شود؟» گفت: «نمی‌دانم، باید از خودشان بپرسید. من سخنگوی ایشان نیستم، عجله ای هم نیست، تا 15 فروردین ماه که ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود، خیلی وقت داریم. آقای خاتمی حاضر در صحنه است، بازدید می رود و فعال است».

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی هم چنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که «آیا آقای احمدی‌نژاد رقیب آقای خاتمی خواهد بود»؟ گفت: «برداشت من این است که اصول‌گرایان نمی‌توانند بر آقای احمدی‌نژاد اجماع کنند، اما این را که ایشان رقیب آقای خاتمی باشند نمی‌دانم».

وی هم‌چنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر حضور میرحسین موسوی در انتخابات اظهار کرد: «نفس فعال‌شدن ایشان با سال‌ها تجربه امر مبارکی است؛ البته فعال‌شدن ایشان الزاما به معنای کاندیداتوری نیست، بلکه بر‌می‌گردد به این که ایشان نسبت به شرایط کشور و آینده انقلاب با حساسیت برخورد می‌کنند».

یکی دیگر از خبرنگاران پرسید «به جز آقای خاتمی ، کروبی و احمدی‌نژاد آیا کاندیدای جدی دیگری هم وجود دارد؟» که مرعشی پاسخ داد: «نمی دانم، اما اگر اصرار کنند من هم کاندیدا می‌شوم».

خبرنگار دیگری پرسید «آیا کارگزاران از کاندیداتوری میرحسین موسوی حمایت خواهد کرد؟» که مرعشی گفت: «حضور ما ائتلافی خواهد بود و میرحسین موسوی از کسانی است که جبهه اصلاحات از وی حمایت خواهد کرد».

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که «اکنون بحث اجماع جدی است و آقای کروبی اعلام کرده‌اند قطعا می‌آیند و از آقای میرحسین موسوی و آقای خاتمی هم یکی وارد انتخابات خواهد شد، تکلیف جبهه اصلاحات چه می‌شود»؟ پاسخ داد: «با وجود همه تنوعی که در جبهه اصلاحات هست، اصلاح‌طلبان یک کاندیدا خواهند داشت و پایبندی آقای خاتمی، کروبی و میرحسین موسوی به منافع ملی است؛ این امر کمک می‌کند اصلاح‌طلبان در نهایت یک کاندیدا داشته باشند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۸
0
0
ما به استعداد اين آقا در تخريب افراد بسيار اعتقاد داريم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین