کد خبر: ۸۳۲۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

برتری استقلال مقابل ذوب‌آهن در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن از سری رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
برتری استقلال مقابل ذوب‌آهن در نیمه نخست
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

استقلال ۱ – ذوب‌آهن ۰

گل‌ها: مهدی قایدی دقیقه ۲۰ (استقلال)

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل داسیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمد محبی، مهدی قایدی، امیر ارسلان مطهری و آرش رضاوند.

ترکیب ذوب آهن: حبیب فرعباسی، محمد قریشی، پویا پورعلی، نادر محمدی، صادق صادقی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، جلال مداحی، سامان نریمان جهان، محمد حسین اسلامی و عرفان معصومی.

دقایق حساس بازی

دقیقه یک: با پاس زیبای مهدی قایدی چیزی نمانده بود جعفر سلمانی در محوطه جریمه ذوب‌آهن با دروازه بان تک به تک شود اما این اتفاق رخ نداد و موقعیت خوب آبی‌پوشان از دست رفت.

دقیقه ۶: مهاجم ذوب آهن پس از عبور توپ از حسینی، دروازه‌بان استقلال می‌توانست دروازه این تیم را باز کند اما عارف غلامی خود را بین توپ و دروازه قرار داد و مانع از گل شدن توپ شد.

دقیقه ۱۲: سامان نریمان‌جهان، بازیکن ذوب‌آهن در محوطه جریمه استقلال توپ را از عارف غلامی عبور داد و پس از آن روی زمین افتاد اما داور در این صحنه خطای پنالتی اعلام نکرد که موجب اعتراض این بازیکن شد.

دقیقه ۲۰ (گل برای استقلال): مهدی قایدی هفتمین گل فصل خود را پس از دریافت پاس در عمق از سوی محمد محبی به ثمر برساند و توپ را به گوشه راست دروازه ذوب‌آهن فرستاد.

دقیقه ۳۰: ارسلان مطهری پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب موقعیت شوت شد که نتوانست به خوبی از این موقعیت استفاده کند و توپ را به بالای دروازه فرستاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین