کد خبر: ۸۳۲۳۵۳
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

حمله طارمی به خشکسالی ۲۰۰ دقیقه‌ای در پورتو!

مهدی طارمی در بازی با پورتیموننسه فرصت دارد تا بعد از ۲۰۰ دقیقه ناکامی در گلزنی برای تیمش گلزنی کند.
حمله طارمی به خشکسالی ۲۰۰ دقیقه‌ای در پورتو!
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی طارمی با ۲۲ گل در تمامی رقابت‌ها بهترین گلزن این فصل پورتو است. مهاجم ایرانی آخرین بار در دیدار با استوریل گلزنی کرد و از آن بازی تاکنون نتوانسته است در امر گلزنی موفق باشد. فصل گذشته او مقابل پورتیموننسه هت تریک کرد و باید دید در دیدار فردا یکشنبه چه عملکردی خواهد داشت.

به گزارش آبولا، البته طارمی در دیدار ایران و روسیه توانست از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند ولی در دیدارهای باشگاهی او ۲۰۰ دقیقه است که نتوانسته برای پورتو گل بزند.

بازی یکشنبه مقابل پورتیموننسه فرصتی عالی برای آبی و سفیدپوشان و طارمی است تا در این دیدار گلزنی کنند. طارمی می تواند در این دیدار به روند گل نزنی برابر اینتر و براگا پایان دهد. علاوه بر این مهدی طارمی یکی از سلاح هایی است که سرخیو کونسیسائو برای گلزنی دارد. به ویژه به این دلیل که کونسیسائو به دلیل مصدومیت نمی تواند از اوانیلسون، دیگر بازیکن ثابت خط حمله استفاده کند. بازیکن ایرانی آخرین گل آبی و سفید را در دقیقه ۷۳ دیدار با استوریل به ثمر رساند و پس از آن حدود ۲۰۰ دقیقه برابر اینتر و براگا گلزنی نکرد.

در صورتی که سرمربی تصمیم بگیرد به بازیکن ایرانی به دلیل خستگی استراحت دهد، تونی مارتینز و دنی ناماسو در خط حمله پورتو بازی خواهند کرد.

مهدی طارمی با زدن پنج گل در این فصل از رقابت‌ها بهترین عملکرد یک بازیکن ایرانی را در یک فصل لیگ قهرمانان ثبت کرد و توانست پنج گل به ثمر برساند که همه آنها در مرحله گروهی بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین