کد خبر: ۸۳۲۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

علت درگذشت بتول فیروزان

به گفته مهدی فیروزان، بتول فیروزان، فرزندش که به تازگی از دنیا رفت به دلیل اشتباه پزشکی از ۲۰ اسفندماه در بیمارستان در بیهوشی به سر می‌برد.
علت درگذشت بتول فیروزان
آفتاب‌‌نیوز :

بتول فیروزان، فرزند مهدی فیروزان (مدیرعامل شهر کتاب) و حورا صدر که متولد سال ۱۳۶۷ بود، روز دهم فروردین‌ماه از دنیا رفت اما علت درگذشت این مترجم جوان که دانش‌آموخته مطالعات روانکاوی نظری از دانشگاه UCL لندن بود، اعلام نشده بود.

پیش‌تر مهدی فیروزان در گفت‌وگویی با یکی از دوستانش گفته است: «تا امروز سکوت کرده‌ایم که در این ایام خوش و طرب‌انگیز اندکی مزاحم ذهن و قلب کسی نشویم. اما چه چاره کنیم که به دعای شما پاکان و یاران و بندگان خوب خداوند در این ماه رحمت و برکت و ضیافت الهی سخت نیازمندیم.

دختر گرانمایه و اندیشمندم از ۲۰ ماه اسفند به سبب یک اشتباه پزشکی در بی‌هوشی است. ده‌ها پزشک و استاد صمیمانه و شبانه‌روزی تلاش کرده‌اند اما اثری از بهبودی ظاهری دیده نمی‌شود. آنها بر بالین بتول ما تلاش می‌کنند و ما بر در خانه فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها. پروردگار متعال قول و امر فرموده‌اند که : إِنَّ رَبَّکُمْ حَیِیٌّ کَرِیمٌ یَسْتَحِی مِنْ عَبْدِهِ إِذَا رَفَعَ یَدَیْهِ إِلَیْهِ أَنْ یَرُدَّهُمَا صِفْرًا. ان‌شاءالله خداوند به سبب عنایتش به شما دخترم را شفا دهد. با سپاس خاص.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین