کد خبر: ۸۳۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۸۷ - ۰۲:۵۲

ابراز تمایل خاتمی نسبت به ریاست جمهوری یک لر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ یک نمانیده اقلیت مجلس از تمایل خاتمی به کروبی در دیدار با نمایندگان اصلاح طلب مجلس هشتم خبر داده است.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، روزنامه اعتماد ملی در ستون "شنیده‌ها"ی خود در شماره روز شنبه آورده است: «در پی دیدار نمایندگان اقلیت مجلس شورای اسلامی با سیدمحمد خاتمی، یكی از نمایندگان حاضر در جلسه در خصوص این دیدار گفته است: در انتهای این دیدار كه حدود 3 ساعت به طول انجامید، آقای خاتمی در حالی كه نمایندگان حاضر در جلسه گرد وی جمع شده بودند، با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده، اظهار داشتند آن دامادی كه ما اصلاح‌طلبان به دنبال آن هستیم،چه خوب است كه آقای كروبی باشد، چرا كه لر‌ها هم مقاوم‌ترند و هم استواری بیشتری دارند و بهتر آن است كه همه برای انتخابات ریاست‌جمهوری دنبال آقای كروبی برویم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۸
0
0
آقاي خاتمي گفته كه يا من مي آيم يا موسوي و اين حرف دل ما ايثار گران است. اگر ايشان از كروبي حمايت كند بنده ترجيح مي دهم كه با شركت نكردنم در انتخابات احمدي نژاد 4 سال ديگر رييس جمهور باشد تا آقايان مصباح يزدي و جنتي حداقل [...] نه اين كه كروبي انتخاب شود كه هم اقتدارگرايان متضرر شوند و هم اصلاح طلبان.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۸
0
0
بنده هم با نظر ذكر شده موافقم...
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۹
0
0
با سلام
اینجانب یکی از خوانندگان سایت محترم آفتاب بوده و خواهم بود ، در حد کسی که اطلاعات سیاسی را می فهمد با ادبیات سیاسی آشنایی دارم ، متأسفانه با انتخاب تیتر خبر فوق نشان دادید که در ارائه دیدگاه خود حتی از توهین و بی ادبی افترایی ندارید که وجود عکس خندان آقای خاتمی مؤید این مطلب است. اگر با کروبی مشکل دارید آیا صحیح است لرها را مضحکه کنید.
منتظر جواب قانع کننده شما می مانم و از اینکه یک لر هستم افتخار می کنم.
-----------------------------------------------------------------------------------------
آفتاب: ضمن تشکر از اظهار نظر این خواننده گرامی. لازم است تاکید نمائیم که تمام اقوام ایرانی از نظر ما عزیز و قابل احترام هستند. آنچه در انتخاب تیتر و عکس باعث رنجش خاطر شما شده، به هیچ وجه منظور نظر نبوده، که صرفاً انتخاب یک عکس متناسب با فضای جلسه و اصل خبر، گروه عکس را به این انتخاب رسانده است.
به هر حال از اینکه باعث رنجش شما خواننده گرامی شده‌است از شما عذرخواهی می‌کنیم.
سلام و درود ما را به تمامی هموطنان در لرستان قهرمان برسانید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین