کد خبر: ۸۳۲۴۸۵
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

انصارالله، عربستان و امارات را به حملاتی گسترده تهدید کرد

جنبش انصارالله یمن تهدید به حملات گسترده علیه عربستان و امارات کرد که این حملات بر تمام منطقه تاثیر خواهد گذاشت.
انصارالله، عربستان و امارات را به حملاتی گسترده تهدید کرد
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنرانی در مراسم اختتامیه یک دوره نظامی در صنعاء اعلام کرد: باید دوره عفو عمومی که انصارالله اعلام کرده، غنیمت شمرده شود، چراکه اگر ائتلاف متجاوز هرگونه حماقتی مرتکب شود، اقدامات غافلگیرانه و حملات گسترده‌ای چه در عربستان یا در امارات وجود خواهد داشت و بر تمام منطقه تاثیر خواهد گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، وی افزود: نصیحت ما به کسانی که همچنان در صف متجاوزان هستند، این است که راه همچنان باز است و آنها باید به روستاها و خانواده‌هایشان بازگردند پیش از آنکه راه بازگشت بسته شود و آنها باید از هشت سال پند بگیرند.

یحیی سریع تصریح کرد: یمنی‌ها سوخت این جنگ شدند. حمله‌ای که مانع امارات شد، حمله صافر بود ( کشته شدن ۵۲ نظامی اماراتی از بین ۹۹ کشته شده این حمله در مأرب در چهارم سپتامبر ۲۰۱۵) و از آن زمان دیگر حضور میدانی ندارد.

وی افزود: وضعیت درمورد عربستان نیز همینگونه است که حتی مرزهای خود را رها کرد و یمنی‌ها را جایگزین نیروهای خود در مرزها کرد و آنها را به عنوان خط اول دفاعی و پس از آنها سودانی‌ها را قرار دارد تا سربازان عربستانی در جایگاه سوم دفاعی قرار بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین