کد خبر: ۸۳۲۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

پلمب ۶ کافه و رستوران در بابلسر به علت رعایت نکردن حجاب

روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر بابلسر گفت: ۶ واحد صنفی در این شهرستان به علت رعایت نکردن شئونات اسلامی در روز‌های گذشته پلمب شدند.
پلمب ۶ کافه و رستوران در بابلسر به علت رعایت نکردن حجاب
آفتاب‌‌نیوز :

در اطلاعیه روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر بابلسر آمده است که در اجرای مصوبات کمیسیون نظارت و ماده ۱۷ قانون نظام صنفی، همه اصناف و بازاریان مکلف به اجرای قوانین و مقررات جاری کشور هستند و با هرگونه هنجارشکنی قاطعانه برخورد خواهد شد.

این اطلاعیه به شرح زیر است: رح برخورد با تخلفات صنفی و رفتار‌های هنجارشکنانه جدی و مستمر خواهد بود و پلمب و جریمه واحد‌های صنفی در اساس مطلوب نظر ما نیست و به طور قطع باعث خسارت مالی و معنوی کسبه و اصناف در بازار خواهد شد، ولی به عنوان یک نهاد نظارتی در صورت مشاهده تخلفات مشهود و عینی مکلف به برخورد قانونی هستیم.

در مورد زمینه و رسته فعالیت ۶ واحد پلمب شده صنفی در روز‌های اخیر باید گفت این واحد‌ها در فروش پیتزا و غذای آماده و قهوه فعالیت داشتند که نسبت به هنجار‌های اجتماعی و شئونات اسلامی بی‌توجه بودند که این امر منجر به پلمب واحد‌های مذکور شد.

روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر بابلسر در اطلاعیه خود می‌افزاید صاحبان مشاغل و صنوف، رعایت شئونات اسلامی را جزو وظایف کاری خود بدانند و مدیران واحد‌های صنفی، کارکنان فعال در محل کسب خود را به درستی مدیریت نموده و نسبت به رعایت مقررات و قوانین جاری کشور حساس و متعهد باشند تا بازاری آرام و بدور از معضلات اجتماعی را در سال جدید شاهد باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین