کد خبر: ۸۳۲۵۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

پارک‌های این استان هم در روز طبیعت تعطیل شد

بوستان‌های شهر قزوین نظیر بوستان ملی باراجین و ملاخلیلا، از ساعات نزدیک به افطار پذیرای مردم در روز طبیعت هستند.
پارک‌های این استان هم در روز طبیعت تعطیل شد
آفتاب‌‌نیوز :

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و حفظ حرمت ماه رمضان، بوستان‌های قزوین در روز ۱۳ فروردین از ساعت ۱۷ آمادگی پذیرایی از شهروندان را دارند.

جابر خرم‌نیا با اعلام این خبر گفت: بوستان‌های شهر قزوین نظیر بوستان ملی باراجین و ملاخلیلا، از ساعات نزدیک به افطار پذیرای مردم در روز طبیعت هستند.

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در راستای آماده‌سازی بوستان‌ها برای پذیرایی از زائران و همشهریان گرامی در روز طبیعت، در حد امکان جهت خدمات‌رسانی به شهروندان، نور و روشنایی بوستان‌ها تقویت شده است.

وی از شهروندان خواست تا در ساعات تعیین شده به بوستان‌ها مراجعه کنند و همچنین مانند همیشه از شکستن درختان، آتش روشن کردن در نزدیک درختان و بوته‌زار‌ها خودداری کنند و در بوستان‌هایی نظر باراجین و ملاخلیلا از امکانات پیک‌نیک که در خود بوستان پیش‌بینی شده است، استفاده کنند.

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین همچنین از همشهریان خواست تا در جهت کاهش بار ترافیکی روز طبیعت، حضور در نزدیک‌ترین بوستان به منزل خود را در اولویت قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین