کد خبر: ۸۳۲۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی با جعل عنوان صاحب رستوران معروف

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت فردی که اقدام به کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریال از سه واحد صنفی گوشت فروشی در تهران کرده بود، خبر داد.
کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی با جعل عنوان صاحب رستوران معروف
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت:‌ درپی وقوع یک فقره کلاهبرداری از یک گوشت فروشی در تهران رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که مرد جوانی به یگ گوشت فروشی در مرکز تهران رفته و مقدار زیادی گوشت خریداری و حساب خود را با چک‌های سرقتی تسویه کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهم با جعل عنوان صاحب یک رستوران معروف از گذشته اعتماد مالباخته را جلب کرده بود، گفت:‌ کارآگاهان در مرحله اول با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند او در گذشته به جرم کلاهبرداری به زندان رفته است. کارآگاهان در مرحله بعدی با انجام روش‌های علمی و بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه این متهم را در یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌ با مرجع قضائی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، وی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه پنجم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سه فقره کلاهبرداری با چک‌های سرقتی از سه گوشت فروشی در سطح شهر تهران به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

گودرزی افزود: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین