کد خبر: ۸۳۳۱۶۳
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

مسی مهمان ویژه ال‌کلاسیکو

خبرنگار اسپانیایی درباره احتمال حضور ستاره آرژانتینی در نیوکمپ صحبت کرد.
مسی مهمان ویژه ال‌کلاسیکو
آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با نزدیک‌شدن به پایان فصل و اتمام قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره مقصد آتی او منتشر می‌شود.

در بحبوحه تلاش سران پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد مسی و در سایه هو شدن او توسط هواداران پاریسی، تعداد بسیاری از رسانه‌ها و خبرنگاران اسپانیایی از احتمال بالای بازگشت لئو به نیوکمپ و تیم بارسلونا خبر می‌دهند.

در جدیدترین مورد، «جرارد رومرو» خبرنگار معروف اسپانیایی می‌گوید: ۷۰ درصد شانس حضور دوباره مسی در بارسلونا وجود دارد. اگر مسی بیاید، او با کاهش قابل توجه دستمزد خود مواجه خواهد بود. بارسلونا همچنین در حال تلاش برای کاهش دستمزد بازیکنان دیگر خود است.

باشگاه بارسلونا برای جذب بازیکنان جدید با سد محکم قوانین بازی جوانمردانه مواجه است و باید حدود ۲۰۰ میلیون یورو از دستمزد بازیکنان فعلی خود را کاهش دهد.

مورنو همچنین درباره حضور مسی در ورزشگاه نیوکمپ بازی امشب (چهارشنبه) بارسلونا و رئال مادرید در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا می‌گوید: شایعاتی درباره اینکه مسی ال‌کلاسیکو را از نزدیک تماشا می‌کند، وجود دارد اما من درباره این موضوع شک دارم.

خبرها درباره بازگشت شماره ۱۰ سابق آبی‌واناری‌ها به نیوکمپ در حالی است که باشگاه الهلال عربستان هم پیشنهاد رسمی خود را مسی ۳۵ ساله ارائه کرده و گفته برای هر فصل دستمزد ۴۰۰ میلیون یورویی برای او کنار گذاشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین