کد خبر: ۸۳۳۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

درویش: گل‌محمدی فصل بعد با ما قرارداد دارد

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید تیمش مشکلی برای دریافت مجوز حرفه‌ای ندارد و همه مدارک را تنظیم کرده است.
درویش: گل‌محمدی فصل بعد با ما قرارداد دارد
آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برتری ۳ بر صفر این تیم برابر ملوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان بازی خوبی به نمایش گذاشتند و پیروز شدند. بازیکنان مصدوم به لیست تیم برگشتند و بازی روانی را انجام دادیم. این پیروزی، عیدی برای هوادارانی که در سخت‌ترین شرایط کنار تیم بودند.

او درباره ارسال مدارک حرفه‌ای پرسپولیس به AFC توضیح داد: طی ماه‌های اخیر، همکاران ما فعالیت زیادی حتی تا ساعات ۳ یا ۴ صبح برای بارگزاری این مدارک داشتند. یکسری کارهای نرم‌افزاری باید صورت می‌گرفت و مشکلات مالی وجود داشت که از گذشته به ارث مانده بود. حتی بدهکاری وجود داشت که طرف فوت کرده بود و مجبور به پیدا کردن وکلای آن‌ها بودیم. در هر صورت خدا کمک کرد و همکاران زحمت کشیدند. آن‌هایی که بدهی‌هایشان ثبت شده و به باشگاه اعلام شده بود، پرداخت کردیم و تا ۱۰ فروردین مدارک بارگذاری شد و مشکلی برای گرفتن مجوز حرفه‌ای نداریم.

درویش ادامه داد: پرسنل باشگاه مجبور بودند تا ۳ صبح کار کنند و این که می‌گویند از پرسپولیس حمایت شده، همین حمایت‌های پرسنل ما بوده است. چندین طلبکار حساب‌های ما را بسته‌اند و در خصوص کالدرون هم پنجره ما به دلیل بدهی بسته شد اما یکی از پس از دیگری تلاش کردیم آن‌ها را رفع کنیم و در حال انجام بقیه کارها هستیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص ابقای گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم برای فصل بعد در صورت کسب هر نتیجه‌ای توضیح داد: به هر حال ایشان تا سال بعد با ما قرارداد دارند و سرمربی ما هستند.

وی درباره بیانیه سازمان خصوصی و انتخاب هیات مدیره پرسپولیس توسط آن‌ها گفت: من نمی‌دانم دستورالعمل آن‌ها چه چیزی است اما اگر مجوزی گرفته باشند، برای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم می‌گیرند اما این چیزی را تغییر نمی‌دهد و ما وظیفه داریم تا روزی که هستیم، مایه خوشحالی هوادارانی که در سرما و گرما و روزهای سخت کنار تیم بودند را فراهم آوریم. هیات مدیره ما تکمیل است و اگر آن‌ها قرار است تصمیم بگیرند، بهتر است از خودشان بپرسید.

درویش اضافه کرد: اساس کار این است که یک کمیته مصارف به وجود آمد تا اگر هزینه‌ای می‌کنیم، مجوز را از آن‌ها بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین