کد خبر: ۸۳۳۴۶۲
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
ظهور امام زمان از کنار کعبه خواهد بود و مسیر به سمت فتح بیت المقدس ادامه می‌یابد

امام جمعه کرج: مردم به زودی اضمحلال لیبرال دموکراسی را خواهند دید

امام جمعه کرج با بیان این‌که تمام دنیا باید فلسطین را موضوع خود بداند افزود: مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل از آرمان‌های انقلاب است و در فرهنگ انتظار مورد توجه جدی بوده است.
امام جمعه کرج: مردم به زودی اضمحلال لیبرال دموکراسی را خواهند دید
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۸ فروردین کرج گفت: روز قدس امسال با سال‌های قبل متفاوت است و زورگویی نظامی و دروغ گویی رسانه‌ای رژیم غاصب کارایی ندارد و شعار ایران و تمام جهان آزادی قدس است.

حسینی همدانی با بیان این‌که تمام دنیا باید فلسطین را موضوع خود بداند افزود: مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل از آرمان‌های انقلاب است و در فرهنگ انتظار مورد توجه جدی بوده است.

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به اینکه باید ماه مبارک رمضان و نقش بیت المقدس در عصر ظهور را مورد توجه قرارداد، گفت: ظهور حضرت، ولی عصر (عج) از کنار کعبه خواهد بود و مسیر به سمت فتح بیت المقدس ادامه می‌یابد.

امام جمعه کرج همچنین به دستاورد‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان البرز اشاره کرد و افزود: این سفر فرصت مغتنمی برای استان البرز بود و مصوبات خوبی به نفع این استان داشت به‌طوری‌که وعده قطعی انتقال زندان رجایی شهر از کرج به خارج از این شهر با فراهم شدن مقدمات کار داده شد.

وی با اشاره به ۲۰ فروردین روزملی فناوری هسته‌ای گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود کارشکنی، تهدید و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان توانسته است فناوری هسته‌ای را به سرمنزل مقصود برساند، هرچند در دوره‌هایی نیز با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و این فراز و نشیب‌ها ملت رشید ایران را هرگز در برابر زیادخواهی‌های دشمنان وادار به عقب نشینی نکرده است.

حسینی همدانی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها برای کسب این عزت و افتخار ملی نه تنها فشار‌های بین المللی و تحریم‌ها را مقتدرانه تحمل کرده بلکه بیش از آنکه دشمنان این مرز و بوم تصور می‌کردند توانسته است در عرصه‌های علمی، فناوری و دانش هسته‌ای به خوبی بدرخشد.

وی با بیان این‌که دشمنان این توان و ظرفیت ایران را سرزنش می‌کنند، گفت: ملت ایران می‌دانند که دشمنان ما به خصوص آمریکای رو به افول و دیگر وابستگان بین المللی استکبار نمی‌خواهند استقلال و سربلندی کشور ایران را ببینند.

خطیب جمعه کرج با اشاره به توطئه‌های ۴۴ ساله استکبار و شکست آن‌ها افزود: امروز به فضل پروردگار، همانطور که سیاستمداران دنیا به آن اذعان کرده اند به زودی مردم عالم اضمحلال و محکوم شدن نظام لیبرال دموکراسی و استکباری غرب را خواهند دید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین