کد خبر: ۸۳۳۸۶۹
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در محله خاوران تهران

حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع نمازگزاران مسجد جامع امام رضا علیه السلام (واقع در تهران، خیابان خاوران) با استقبال خوب اهالی این مسجد بزرگ و بسیار فعال و اهالی و به‌ویژه بسیجیان سایر مساجد محلات اتابک و نفیس همراه شد.
حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در محله خاوران تهران
آفتاب‌‌نیوز :

پنجمین دیدار مردمی ذبیح‌الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور و مسئولین عالی قضایی با مردم در مسجد جامع امام رضا (ع) همراه با استماع و رسیدگی به درخواست‌های حقوقی و قضایی همراه شد.

مهران احمدپور رئیس هیأت امنای مسجد جامع امام رضا علیه السلام در این‌باره گفت: مراسم مردمی و میز خدمت با اقامه نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مهدی صائمی، روحانی انقلابی و ولایت‌مدار آغاز و در ادامه، افطار ساده با حضور جمع کثیری از مردم و ساکنین محله پهن شد تا مومنان و مومنات، افطار کنند.

وی گفت: در این مراسم که پس از اطعام به دور از هرگونه تشریفات و ملاحظات ویژه و در راستای مردمی بودن مسئولان نظام جمهوری اسلامی برگزار شد، ریاست سازمان بازرسی کشور و دیگر مسئولین قضائی همراه، در نشستی صمیمانه به درخواست‌ها و مشکلات مراجعین رسیدگی و با صبر و حوصله به پای درد و دل یکایک مراجعین نشستند.

احمدپور اظهار کرد: توصیه همیشگی مقام معظم رهبری به مسئولان، تداوم روحیه مردمی است که الحمدلله شاهد این روحیه در میان دولتمردان و مدیران قوای سه‌گانه کشور هستیم.
عضو هیأت مسجد جامع امام رضا علیه السلام افزود: حضور در میان مردم و تلاش برای حل مشکلات آنان، موجب افزایش انگیزه و امید مردم می‌شود.

در پایان این حضور، رییس سازمان بازرسی کل کشور ضمن بازدید میدانی از وضعیت محله و ابراز تأسف از وضعیت موجود به لحاظ کم‌برخورداری و نیز بی‌توجهی مسئولین شهری، از مسئولین همراه و مرتبط با امور شهری و شهرداری‌ها درخواست رسیدگی عاجل و فوری به رفع مشکلات منطقه را کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین