کد خبر: ۸۳۴۰۵
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۳:۳۱

بانكها قبوض مصرفی را از مردم نمی‌گيرند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: یکی از مشکلاتی که این روزها در بسیاری از شعب بانکهای مستقر در شهرستان ورامین وجود دارد و مردم را سرگردان کرده عدم دریافت بهای قبوض مصرفی آب،برق،گاز و تلفن توسط این شعب است.

به گزارش خبرنگار آفتاب، هرروز تعداد زیادی از شهروندان ورامینی سرگردان میان شعب مختلف بانکها در ترددبوده و پس ازآنکه نمی‌توانند این قبوض را پرداخت کنند مجبور می‌شوند باهزینه 5 هزارریالی درمراکز خصوصی نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام نمایند.

این روزها دربرابر هرباجه‌ای از بانکها که مراجعه می‌کنید تنها یک جمله را می‌شنوید که «قبض دریافت نمی‌شود و باید ازطریق خودپردازها این کار صورت پذیرد».

یکی از این افراد در گفت وگو با خبرنگار آفتاب اظهار داشت: «اغلب خودپردازهای ورامین با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده و اغلب اوقات حتی نمی‌توان از حساب شخصی خود پول دریافت کرد».

جواد شیرکوند افزود: «برای اینکه از این خودپردازها استفاده کنید باید دقایق متمادی را در صف بایستید و در آخر با قطع شدن ارتباط هیچ نفعی از زمان هدر رفته نخواهید برد».


وی افزود: «اغلب افراد برای دریافت وجه ازطریق عابربانکها نیز بامشکل مواجه هستند،چطور می‌توانید از یک پیرمرد و یا پیرزن سالخورده توقع داشته باشید که از این سیستم برای پرداخت قبض خود استفاده نمایند».

یکی دیگر از این افراد نیز گفت: «پرداخت قبوض فقط منبع درآمدی برای افراد درست کرده که از عدم قابلیت مردم در استفاده از این سیستم استفاده کرده و بابت هر قبض پنج هزار ریال دریافت می‌نمایند».

محمد علی اعلاء گفت: «اگر در گذشته دو ساعت نیز در صف می‌ایستادید این اطمینان را داشتید که می‌توانید تمام قبوض خود را پرداخت نمائید ولی حالا نمی‌دانید که می‌توانید این کار را به موقع انجام دهید یا باید پس از مدت اعلام شده قبوض را پرداخت نمائید».

محمد امینی نیز گفت: «اگر در بانک آشنا داشته باشید می‌توانید قبوض خود را پرداخت نمائید در غیر اینصورت خود را زیاد در بانک معطل نکنید و به فکر راه دیگری باشید».

وی افزود: «اغلب بانکها با وجود اینکه عضو شبکه شتاب می‌باشند،کارت سایر بانکها را دریافت نمی‌کنند و این امر باعث می‌شود در بسیاری از شعب مانند بانک ملی مرکزی ورامین ازدحام جمعیت بوجود آید. 

وی اظهار داشت: «پرداخت قبوض از طریق عابر بانک زمان بر بوده و مشتریانی که در صف طولانی ایستاده اند با اعتراض اجازه این کار را نمی‌دهند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین