کد خبر: ۸۳۴۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

فوت یک نفر بر اثر گازگرفتگی در ساوه

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ساوه از فوت یک نفر بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن در یکی از روستا‌های ساوه خبر داد.
فوت یک نفر بر اثر گازگرفتگی در ساوه
آفتاب‌‌نیوز :

بهرام صیدی اظهار کرد: امروز مصادف با بیست و ششم فروردین ماه ۱۴۰۲ یک مورد حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای نیوشت ساوه به مرکز پیام و فرماندهی عملیات این مرکز گزارش شد که بلافاصله کد عملیاتی پایگاه اورژانس ۱۱۵ سیلیجرد به محل حادثه اعزام شد. در زمان رسیدن تکنسین‌های اورژانس بر بالین مصدوم که آقایی ۵۴ ساله بود، فرد مذکور فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و متأسفانه در اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن فوت کرده بود.

به گفته وی مسمومیت مذکور در اثر استفاده از گاز پیک نیکی رخ داده است.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ساوه با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ نیز ۵۷ مورد مسمومیت به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گزارش شد گفت: از این تعداد ۳۵ مورد منجر به اعزام به مراکز درمانی، سه مورد اقدامات اولیه و دریافت درمان در محل و توصیه به مراجعه به مراکز درمانی شده و ۱۰ مورد از مسمومیت‌های اتفاق افتاده با گاز مونوکسیدکربن منجر به فوت شده است.

صیدی از شهروندان خواست به دلیل سرمای روز‌های اخیر در استفاده از لوازم گرمایشی دقت لازم را داشته باشند تا دچار مسمومیت نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین