کد خبر: ۸۳۴۷۶
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۲:۳۹
سرمقاله آفتاب یزد مطرح کرد؛‌

احمدی‌نژاد گوش عوامل اختلال در اس ام اس نود را بپیچاند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: سردبیر آفتاب یزد،‌ در سرمقاله شماره روز چهارشنبه این روزنامه با اشاره به عدم پاسخگویی مقامات دولتی در جریان هجمه‌های اخیر به برنامه تلویزیونی نود خواستار «پیچاندن گوش» متخلفان از سوی رییس دولت شده است. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ سرمقاله نویس آفتاب یزد در یادداشت خود تحت عنوان «برای رفع اتهام؛‌ رئیس جمهور گوش بپیچاند» می‌نویسد:‌ «‌در نخستین ماه‌های فعالیت دولت نهم، محمود احمدی‌نژاد در یكی از سفرهای استانی خود به مردم وعده داد كه اگر مدیران در انجام وظایف خود تعلل نمایند گوش آنها را خواهد پیچاند. پس از آن، مردم خبر بركناری برخی از وزیران را شنیدند بدون آنكه دقیقاً مشخص شود گوش این مدیران به كدام گناه پیچانده شد. در مقابل، مردم شاهد نابسامانی‌هایی در عرصه‌های گوناگون مدیریتی، اقتصادی و فرهنگی بودند بـدون آنـكـه پیچانده شدن گوش كسانی را مـشاهده كنند كه از نظر بسیاری از مردم و نمایندگان مجلس، نابسامانی‌ها ارتباط مستقیم با حوزه مسئولیت آنها داشت».

سرمقاله آفتاب یزد ادامه می‌دهد: «آنچه كه دو شب قبل در حاشیه برنامه 90 در تلویزیون به وقوع پیوست- و بر اصل آن برنامه سایه انداخت- از مواردی است كه هنوز ابعاد آن مشخص نشده است. اما قطعاً رئیس جمهور نمی‌تواند در برابر آن، بی‌تفاوت بماند. ایجاد اخلال در سامانه پیام‌گیر (SMS) ‌یك برنامه رادیویی یا تلویزیونی، موضوعی است كه قبلاً نیز سابقه داشته است اما این بار شرایط متفاوت بود، زیرا برنامه 90 و مجری آن در هفته اخیر مورد حملات شدید دولتی‌ها قرار گرفته بودند و لذا انتظار مـی‌رفـت كه در خلال برنامه دوشنبه‌شب، پیامك‌های فراوانی برای اظهارنظر در خصوص اختلافات برنامه 90 با مسئولان دولتی مخابره شود».

در بخش دیگری از این یادداشت می‌خوانیم: «اگر اخلال سوال برانگیز و اتهام‌ساز و عدم رفع فوری آن، ناشی از ضعف‌های فنی باشد صحت برخی ادعاها در خصوص پیشرفت‌های بی‌سابقه در عرصه مخابراتی كشور با علامت سوال بزرگی مواجه خواهد شد. از سوی دیگر اگر این اقدام ناشی از یك تصمیم فردی یا مدیریتی باشد مردم حق دارند كه «پیچانده شدن گوش دست اندركاران» را از رئیس جمهور خواستار شوند. رئیس جمهور هم بایستی برای رفع اتهام از رده‌های بالای مدیریتی كشور بلافاصله با مسببان این اقدام برخورد نماید. زیرا اگر هر یك از دستـگاه‌هی دولتی بتواند از اختیارات و امـكانات خود در جهت اهداف شخصی یا گروهی استفاده نماید، قطعاً نمی‌توان به پیگیری قانونمند امور در كشور امید بست».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۸۷/۱۱/۰۲
0
0
چه حرفا! ‌ شما تا حالا به پيگيري قانونمند امور در كشور اميد بسته بوديد ؟ حتماْ فردا هم ميگيد ما عدالتخانه ميخوايم
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۸۷/۱۱/۰۲
0
0
من از مدیر روابط عمومی شبکه سه شنیدم که شرکت ارائه دهنده سرویس اس ام اس اظهار کرده ما با مدرک می تونیم ثابت کنیم که این اشکال عمدی بوده و از طرف مخابرات بوده و کس دیگری در این کار دست نداشته، بر خاف ادعاهای مدیران این شرکت.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین