کد خبر: ۸۳۴۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

رئیسی: باید با تکیه بر اشتراکات، شاهد گسترش روابط کشور‌های اسلامی باشیم

رئیس جمهور حمایت از ملت مظلوم فلسطین را نقطه اشتراک تمامی کشور‌های اسلامی دانست و اظهار کرد: امروزه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به ملت مظلوم فلسطین، خواست ملت‌های مسلمان از دولتمردان است؛ لذا اقتضا می‌کند دولت‌های اسلامی با هماهنگی بیشتر در برابر ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی بایستند.
رئیسی: باید با تکیه بر اشتراکات، شاهد گسترش روابط کشور‌های اسلامی باشیم
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی در آیین دریافت استوارنامه "حجابی کرلانقلیچ" سفیر جدید ترکیه، روابط جمهوری اسلامی ایران با ترکیه را دیرینه، عمیق و ریشه‌دار توصیف کرد و گفت: به رغم تلاش‌های بدخواهان کشورهای اسلامی، باید با تکیه بر اشتراکات دینی و فرهنگی روز به روز شاهد تعمیق و گسترش روابط میان کشورهای اسلامی در زمینه‌های مختلف باشیم.

رئیس جمهور حمایت از ملت مظلوم فلسطین را نقطه اشتراک تمامی کشورهای اسلامی دانست و افزود: امروزه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به ملت مظلوم فلسطین، خواست ملت‌های مسلمان از دولتمردان است، لذا اقتضا می‌کند دولت‌های اسلامی با هماهنگی بیشتر در برابر ددمنشی و خوی تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی بایستند.

سفیر جدید ترکیه نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمهوری اسلامی ایران، روابط دو کشور ایران و ترکیه را برادرانه و صمیمی توصیف کرد و گفت: اطمینان می‌دهم که همه تلاش خود را برای ارتقای سطح همکاری‌ها و افزایش مبادلات و تعاملات دو کشور به کار خواهم گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین