کد خبر: ۸۳۵۵۱۱
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

کشف بیش از ۲ تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف دو تن و ۵۰ کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان‌های خاش و ایرانشهر خبر داد.
کشف بیش از ۲ تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان
آفتاب‌‌نیوز :

سردار "دوستعلی جلیلیان" در تشریح جزئیات این خبر گفت؛ ماموران انتظامی شهرستان های  مذکور با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند قاچاق مواد افیونی را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابجایی محموله سنگین مواد افیونی را از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پلیس با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، ساعات گذشته قاچاقچیان را در حال جابجایی مواد مخدر با ۴ دستگاه خودرو در محورهای فرعی و کوهستانی  شهرستان های خاش و ایرانشهر مورد شناسایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی سوداگران مرگ در کمین های تکاوران پلیس قرار گرفته که در یکی از به سمت ماموران آتش گشوده ولی با پاسخ قاطع و آتش پرحجم جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر همراه بود که یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر دچار حریق و قریب یک تن مواد افیونی آتش گرفت و یک خودرو دیگر حامل مواد افیونی توقیف و یک نفر قاچاقچی نیز مجروج  و همزمان اعضای دیگر این باند نیز در ایرانشهر درگیر و مواد مخدر آنان کشف و ضبط شد که در این دو عملیات تکاوران پلیس مقدار دو تن و پنجاه کیلوگرم مواد افیونی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه به توقیف چهار دستگاه خودرو، دستگیری ۵ نفر قاچاقچی و دو قبضه اسلحه و مهمات مربوطه کشف اشاره و بیان داشت :تعداد دو نفر قاچاقچی دیگر نیز متواری که تحقیقات برای دستگیری  آنها ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین