کد خبر: ۸۳۶۲۸
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۸

«فرزند صبح» در جشنواره فیلم فجر

افخمی با دو فیلم انقلابی به جشنواره بیست و هفتم می‌آید
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بهروز افخمی که فیلم تلویزیونی «1 دقیقه و 30 ثانیه» را در بخش ویدئو سینمای جشنواره بیست و هفتم فجر دارد، در تلاش است فیلم سینمایی «فرزند صبح» را نیز به جشنواره امسال برساند. 

به گزارش سرویس هنری آفتاب، با آغاز پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر به نظر می‌رسد پروژه سینمایی «فرزند صبح» با موضوع زندگی امام خمینی (ره) از فیلم‌هایی باشد که در آخرین لحظات به برنامه جشنواره افزوده شده و قرار است در برنامه نمایش فیلم‌ها قرار بگیرد.

به این ترتیب افخمی امسال دو فیلم در جشنواره خواهد داشت که موضوع هر دو هم مرتبط با انقلاب و امام خمینی (ره) است؛ یکی پروژه تلویزیونی «11 دقیقه و 30 ثانیه» که درباره نخستین روز جنگ تحمیلی و رساندن پیام امام (ره) به تلویزیون است و دیگری «فرزند صبح» که به نظر می‌رسید به جشنواره امسال نرسد.

در هر حال، حضور دو فیلم با موضوع امام خمینی (ره) را در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر و سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب باید به فال نیک گرفت. آرمان ایرانپور، هادی حیدری و عبدالرضا اکبری نقش خردسالی، جوانی و میانسالی امام خمینی (ره) را بازی می‌کنند و محمدرضا شریفی‌نیا ایفاگر نقش مرحوم حاج سیداحمد است.

فرهاد قائمیان، هدیه تهرانی، الیکا عبدالرزاقی، آتیلا پسیانی و... دیگر بازیگران «فرزند صبح» هستند که کار تدوین آن را سیف‌الله داد بر عهده داشته و آهنگساز آن هنوز مشخص نشده است. ضمن اینکه قرار بوده فیلم دوبله شود و مدیریت دوبلاژ آن را بهرام زند بر عهده داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین