کد خبر: ۸۳۶۲۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

سه دز واکسن کرونا کافی است؟

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: اگر فردی تا کنون سه دز واکسن دریافت کرده، اگر از زمان تزریق شش ماه گذشته باشد باید دز چهارم را هم دریافت کند.
سه دز واکسن کرونا کافی است؟
آفتاب‌‌نیوز :

احمد مهدوی با اشاره به اینکه مردم استقبال چندانی از تزریق دز یادآور نمی‌کنند، اظهار کرد: متاسفانه شرایط برای بسیاری عادی شده و هم تزریق دز یادآور و هم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل استفاده از ماسک حساسیت خود را از دست داده‌ است.

وی ادامه داد: واجدین شرایط باید توجه داشته باشند فارغ از اینکه تا کنون چند دز واکسن دریافت کرده‌اند حتما باید دز یادآور را تزریق کنند.

وی توضیح داد: با این اوصاف حتی اگر فردی تا کنون سه دز واکسن دریافت کرده، اگر از زمان تزریق شش ماه گذشته باشد باید دز چهارم را هم دریافت کند.

این مسئول افزود: خوشبختانه سبد واکسن استان تکمیل است و در این خصوص هیچ کمبودی وجود ندارد و واجدین شرایط می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی بدون معطلی واکسن مورد نظر خود را دریافت کنند.

مهدوی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس در وهله اول تزریق واکسن و بعد رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. مردم  نکات بهداشتی را جدی بگیرند تا گرفتار این ویروس نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین