کد خبر: ۸۳۶۴۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

پیش‌بینی بارش رگبار‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود تا روز جمعه در برخی ساعات شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید موقتی و بارش‌هایی به صورت رگباری همراه با رعد و برق در غالب مناطق استان باشیم.
پیش‌بینی بارش رگبار‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری
آفتاب‌‌نیوز :

معصومه نوروزی درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا روز جمعه در برخی ساعات شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید موقتی و بارش‌هایی به صورت رگباری همراه با رعد و برق در غالب مناطق استان باشیم.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به اینکه بارش‌های بهاری احتمال دارد به صورت نقطه‌ای تقویت شوند هشدار زرد هواشناسی صادر شده است که در این اطلاعیه به احتمال وقوع آب‌گرفتگی معابر اشاره شده و به عشایر، دامداران و کوهنوردان توصیه شده از صعود به ارتفاعات خودداری کنند همچنین افراد از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند.

وی ادامه داد: از لحاظ دمایی نوسان قابل ملاحظه‌ای در سطح چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی نمی‌شود البته برای فردا صبح کاهش نسبی دمای هوا انتظار می‌رود اما این کاهش دما محسوس نبوده و موجب آسیب به باغات نخواهد شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: صبح امروز شهرکرد با کمینه دمای سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین ایستگاه چهارمحال و بختیاری همچنین سردترین مرکز استان در کشور بود، بازفت، مالخلیفه و لردگان نیز با ۲۷ درجه سانتی‌گراد به عنوان گرم‌ترین ایستگاه‌های استان به ثبت رسیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین