کد خبر: ۸۳۶۶۲
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۴

آخرین اخبار از فوتسال

خداحافظی شمسایی با اصفهانی‌ها!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کاپیتان پرافتخار تنها نماینده اصفهانی‌ها در لیگ‌برتر فوتسال، با مسئولان باشگاه فولادماهان خداحافظی کرد. وحید شمسایی پس از دریافت مطالباتش از این باشگاه منزلی که ماهانی‌ها در اختیارش قرار داده بودند را تحویل داد و در میان بدرقه مدیران این باشگاه راهی تهران شد. به همراه وحید شمسایی، محمد هاشم‌زاده و مجید رئیسی نیز منزل محل اقامت خود را در اصفهان تحویل داده و به تهران آمدند. گفته می‌شود اصفهانی‌ها از شمسایی قول گرفته‌اند سال آینده باز هم برای این تیم به میدان برود و حتی پیش‌نویس قراردادش را نیز مهیا کرده‌اند اما کاپیتان همه چیز را به فصل نقل ‌و انتقالات و بررسی پیشنهاداتش موکول کرده و از هرگونه امضاء یا قرارداد داخلی طفره رفته است. شمسایی در دو فصل اخیر به هر باشگاهی که پا گذاشته آن را قهرمان ایران کرده که این موضوع خود به خود رقم وی را بالا و بالاتر برده است.

مربی شن‌سا،بدنساز تیم‌ملی‌‌امید می‌شود

این روزها دغدغه کمیته فوتسال انتخاب یک مربی بدنساز برای تیم‌ملی امید ایران است. کسی که بتواند در حد و اندازه‌های پیکولی برزیلی مربی سابق تیم‌ ملی باشد و همان‌قدر هم به این تیم کمک بدهد. زمزمه‌هایی مبنی بر صحبت با مربی بدنساز شن‌سا‌ به گوش رسیده که حاکی از عقد قرارداد با این مربی باسابقه است. شفیعی دستیار سابق شمس در پاس‌ تهران بوده و دارای مدارک تخصصی بدنسازی از فیفا است. گفتنی است در کارنامه این مربی مشهدی همچنین مربیگری بدنسازی تیم‌های ابومسلم در فوتبال و شن‌سا در فوتسال به چشم می‌خورد که در آخرین آن عنوان موفق به قهرمانی در لیگ ‌برتر و قهرمانی در جام معتبر پرتغال شده است.

جمعه،جشن بزرگ فولادماهان

جشن بزرگ قهرمانی باشگاه فولادماهان جمعه این هفته در شهر اصفهان برگزار می‌شود. به گفته مدیر روابط عمومی ماهان در این مراسم از تمامی بازیکنان فوتسال و سایر رشته‌های افتخارآفرین ماهان تجلیل به عمل خواهد آمد و هدایای وعده داده شده به آنها اهداء خواهد شد. علیزاده همچنین خبر از مجری‌گری جواد خیابانی در مراسم فوق داد که از قسمت‌های ویژه مراسم فوق خواهد بود. محل این مراسم که با تلاش بهروز ریخته‌گران مالک، طاهری مدیرعامل، فاتحی مدیر اجرایی، شمس مدیر هماهنگی و... ترتیب داده شده، در سالن فرو گاز کارخانه ماهان خواهد بود که در اوایل هفته طی بازدید اعضای هیات‌مدیره از این مکان به تصویب نهایی رسیده است.

تکذیب شایعه انحلال تام‌ایران خودرو

با وجودی که یکی از جراید طی هفته گذشته خبری از احتمال انحلال باشگاه تام ‌ایران‌خودرو در فصل آینده فوتسال ایران منتشر کرده بود مسئولان این باشگاه دست به تکذیب زدند. زندی مدیرعامل تام به خبرنگار ما گفت: «اینکه شایعاتی بی‌اساس پیرامون تام منتشر می‌شود برای ما جای تعجب ندارد به هرحال تام ایران‌خودرو یک مجموعه فوق‌العاده بزرگ است و طبیعی است که برخی بخواهند برای آن شایعه درست کنند».

وی با تکذیب خبر انحلال تام می‌افزاید: «آقای مرادی مدیرعامل شرکت تام نگاه ویژه‌ای به فوتسال دارد و همواره لطف خود را شامل حال تیم کرده است، ما هم در تلاشیم تا در لیگ آینده با نتایج خوبی که به دست خواهیم آورد خاطره تلخ سومی امسال را فراموش کنیم چراکه انتظاری جز قهرمانی از تام نمی‌رود».

آغاز دور جدید تمرینات تیم‌ملی

تمرینات تیم‌ملی فوتسال ایران از دیروز با حضور 26بازیکن آغاز شد. در اولین مرحله اردو، شمس سرمربی تیم‌ملی به کارهای تاکتیکی سبک پرداخت و با مرور سیستم‌های بازی بازیکنانش را به شرایط تمرینی پس از وقفه‌ای که میان لیگ و اردوی تیم‌ملی بوجود آمده نزدیک کرد. گفتنی است در روز اول بازیکنانی که پس از مدتها به تیم‌ملی راه یافته بودند پرانگیزه‌تر نشان می‌دادند که حسین عظیمی در درون دروازه پرانگیز‌ه‌تر از سایر ملی‌پوشان نشان می‌داد.

طیبی از علم ‌و ادب جدا می‌شود

حسین طیبی به طور قطع به احتمال بسیار زیاد برای فصل آینده از علم ‌و ادب جدا خواهد شد. این فوتسالیست جوان مشهدی که بازی‌های بسیار خوب او در لیگ دهم، نامش را بر سرزبانها انداخته با پیشنهاداتی جالب توجه از چند تیم متمول لیگ‌برتری مواجه شده که او را حسابی برای جدایی از مشهد به فکر واداشته است. تیم‌های خواهان طیبی 19ساله اکثرا از جمله متمول‌های لیگ‌ برتر هستند که برای تکمیل ابزار قهرمانی خود برای جذب این بازیکن پا پیش گذاشته‌اند. گفتنی است حسین طیبی برای علم ‌و ادب سه سال فوتسال بازی کرده و در سطح اول ایران نام ‌و نشانی برای خود دست‌ و پا کرده است.

محبوبی نماینده لیگ ‌یکی‌ها در سازمان لیگ

در جلسه‌ای که میان مدیران عامل باشگاه لیگ ‌یک و لیگ ‌برتری فوتسال با رئیس فدراسیون و ترابیان برگزار شد مصوب شد برای اتحادیه فوتسال ایران دو نماینده از لیگ یک و دو نماینده از لیگ‌ برتر معین شوند. در این میان محبوبی مالک باشگاه آمل اولین نماینده‌ای بود که با قطع آراء سکاندار وظیفه هماهنگی لیگ‌ یکی‌ها به کمیته و اتحادیه فوتسال شد. وی به عنوان یکی از مدیرانی که به صورت خصوصی‌ تیمداری می‌کند مورد تایید حاضران قرار گرفت تا از این پس پلی ارتباطی باشد میان کمیته و باشگاه‌های لیگ ‌یکی. گفتنی است در جلسه فوق دسته ‌یکی‌ها تا توانستند از مشکلات داوری و اشتباهات فراوان آن در طول مسابقات گلایه کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین