کد خبر: ۸۳۶۹۷
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۳

دایی: نباید تایلند را دست‌کم گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم ملی پیش از بازی با تیم ملی تایلند گفت که این تیم سرعتی است و نبایدآن ‌را دست کم گرفت. 

‌به‌گزارش سرویس ورزش آفتاب، علی دایی در این باره گفت: «تایلند تیم سرعتی و خوبی است و نباید آن را دست کم گرفت. دو بازی اخیر تیم ملی فوتبال تایلند را دیده‌ام و مشخص است که این تیم یک تیم سرعتی است و توپ را به خوبی در زمین به گردش در می‌آورند».

وی با بیان اینکه بازیکنان ایران نیز هماهنگی مناسب را به دست آورده‌اند گفت: «بازیکنان‌مان در بازیهای قبل نشان داده‌اند که از شرایط مناسبی برخوردارند و امیدواریم به راحتی تایلند را در زمین خودش شکست دهیم».

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حضورنداشتن بازیکنان شاغل در باشگاه های خارج از کشور در ترکیب تیم ملی هم گفت: «رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا در تقویم فدراسیون جهانی فوتبال نیامده و به همین دلیل تیمهای خارجی اجازه حضور به بازیکنانمان را در تیم ملی نداده‌اند».

علی دایی ادامه داد: «به دلیل رقابتهای فوتبال باشگاه های برتر (لیگ برتر) نمی‌توانیم بازیهای دوستانه زیادی را صورت دهیم ولی رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا فرصت مناسب را برای هماهنگ‌تر شدن بازیکنانمان می‌دهد».

بازی تیم ملی ایران و تایلند از سری رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا؛ نهم بهمن ماه ساعت 15 به وقت ایران در بانکوک برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین